Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:04:26 GMT

بانوی البرز کارآفرین برتر کشوری شد 

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۹۱۱۰

بانوی البرز کارآفرین برتر کشوری شد 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز روز چهارشنبه به ایرنا گفت: این بانوی البرزی به نام انسیه غلامی سال 93 فعالیت خودرا در زمینه تولید لباس کار در شهرستان اشتهارد آغاز کرد و امروز با حضور معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس  مورد تجلیل قرار گرفت.
مریم اسماعیلی فرد افزود: اکنون این بانوی کارآفرین البرزی به صورت مستقیم و غیرمستقیم بیش از ۱۰۰ نفر را به اشتغال درآورده است وهدف اصلی او ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  اظهارداشت: این  بانوی کارآفرین ۳۸ساله با انجمن ملی زنان کارآفرین و انجمن زنان مدیرهم همکاری دارد .
وی یاد آورشد: لوح تقدیر با امضای معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تحویل بانوی برتر کارآفرین البرزی شده و ارایه مساعدت هایی در زمینه تامین  زمین در شهرک صنعتی اشتهارد و دریافت تسهیلات و جذب نیروی کار متخصص در دستور کار اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز قرار گرفته است.
  ۴۸.۵درصد از جمعیت حدود سه میلیون نفری البرز را بانوان تشکیل می دهند.

برچسب‌ها کارآفرینی بانوان استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارآفرینی بانوان استان البرز کارآفرینی بانوان استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده

دریافت 38 MB

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا مرادی بانوی ایثارگر روستای نورآباد از توابع شهرستان مهر با فداکاری در صحنه واژگونی خودرو جان راننده جوان را نجات داد.

پنج شنبه شب گذشته حوالی ساعت ۲۰ زهرا مرادی با پراید سواری خود از روستای نورآباد مهر، به همراه خانواده خود راهی منزل پدری خود در شهر خوزی بودند که به محض واژگونی خودرو ۴۰۵ سبقت گرفته از آنها با صحنه دلخراش آسیب و واژگونی خودروی مواجه می‌شوند که زهرا به کمک خانواده خود جان راننده خودرو آسیب دیده را نجات می‌دهند

در این گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر به صورت میدانی در منزل این خانواده فداکار حاضر شده و با آنها گفتگو می‌کند، آنها می‌گویند پس از بیرون آوردن راننده جوان از خودروی سانحه دیده ۴۰۵ و حمل وی به بالای جاده، خودرو دچار آتش سوزی کامل می‌شود.

کد خبر 6096091

دیگر خبرها

  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • البرز رتبه دوم کشوری در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی را کسب کرد
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند