Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به افزایش تعداد جانباختگان ناشی از ویروس کرونا در پایتخت گفت: با توجه به افزایش ابتلا شهروندان به ویروس کرونا مجبور به اعمال محدودیت در پایتخت هستیم.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با تاکید بر این نکته که مدیریت شهری در اجرای محدودیت ها در پایتخت تابع ستاد مقابله با کرونای شهر تهران هستیم افزود: متاسفانه شاهد برگشت تمام فعالیت ها به حالت عادی هستیم و ما در شرایط امروز جامعه به دنبال توسعه خدمات به شهروندان هستیم که در این مسیر نیاز به حمایت دولت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نژاد بهرام ادامه داد: تفاهم نامه خرید اتوبوس بین شهرداری تهران با شرکت خودرو ساز یکی از اقدام های خوب مدیریت شهری برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است که می تواند نقش موثری در کاهش سر فاصله حرکت اتوبوس ها داشته باشد و از روی دیگر تراکم جمعیت در این ناوگان کاهش پیدا کند.

او با تاکید بر این نکته که تفاهم نامه خرید اتوبوس خوب است اما کافی نیست بیان کرد: در کنار اعمال محدودیت ها از سوی ستاد مقابله با کرونا دولت باید برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت نیز اقدام موثری انجام دهد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران افزود: گرچه تمام محدودیت ها در پایتخت لغو شد و تمام مشاغل فعال شدند اما شهرداری تهران و مدیریت شهری در هر زمان خدمات خود را کم نکرد و با تمام قوا خدمت رسانی کرد.

نژاد بهرام ادامه داد: برای مقابله با کرونا در شرایط فعلی که روز به روز تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در پایتخت افزایش پیدا می کند بیش از گذشته نیازمند اقدام جدی از سوی دولت برای گذر از این شرایط هستیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرونا محدودیت های کرونایی شورای شهر تهران کرونا در تهران پارسی خبر نژاد بهرام محدودیت ها شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز

فرمانده پلیس راه کندوان از اعمال یک‌طرفه شدن محور کندوان از ساعت ۱۸ امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمد احمدی عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محور کندوان اظهار کرد: هم‌اکنون آمد و شد در این محور سنگین است و براساس اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۸ یک‌طرفه شد.

وی با بیان اینکه یک‌طرفه شدن از بالای طویر به سمت تهران و کرج است، افزود: با انسداد مسیر جنوب به شمال اعمال محدودیت یک‌طرفه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده پلیس راه کندوان با تاکید بر اینکه طی روزهای گذشته شاهد حجم بالای تردد در جاده‌های شمال بودیم که بار برگشت به روز یک‌شنبه هم رسید، خاطرنشان کرد: اعمال محدودیت یک‌طرفه تا تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.

کد خبر 750897

دیگر خبرها

  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • تکلیف‌نامه شهرداری تهران برای پارک‌های پایتخت چه می‌گوید؟
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • آخرین جزئیات پلیس درباره طرح ترافیک امسال تهران