Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان در حاشیه بازدید از مناطق حاشیه ای چابهار به منظور تامین شبکه برق مناطق حاشیه ای چابهار، اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اختصاص داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پرویز فتاح در دومین روز از سفر خود به چابهار صبح امروز از مناطق حاشیه ای شهر چابهار و روستاهای اطراف آن بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این بازدید مسئولان بخش های مختلف، رئیس بنیاد مستضعفان را همراهی کردند.

فتاح در حاشیه بازدید از حاشیه نشینی چابهار و روستاهای اطراف آن ضمن تاکید بر رفع معضلات و مشکلات بوجود آمده در این مناطق از آمادگی بنیاد مستضعفان برای رفع این معضلات و مشکلات خبر داد.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه این بنیاد آمادگی دارد که مبلغ 20 میلیارد تومان برای تامین شبکه برق مناطق حاشیه ای چابهار هزینه کند از مسئولان مربوطه در این حوزه خواست به صورت ضربتی و در کمتر از 6 ماه به این معضلات رسیدگی کنند.

وی همچنین از  آمادگی بنیاد مستضعفان برای تامین خودروهای حمل زباله از مناطق حاشیه ای اشاره کرد و گفت: بنیاد مستضعفان آمادگی چنین کمک هایی را دارد و از مسئولان مربوطه می خواهیم در کمترین زمان ممکن نسبت به تصمیمات اخذ شده در بازدید امروز اهتمام بورزند. 

فتاح همچنین از آمادگی بنیاد مستضعفان برای تامین سیمان مورد نیاز برای مناطق حاشیه ای چابهار و روستاهای اطراف آن خبر داد.

به گزارش تسنیم، بنا بر اعلام بخشدار مرکزی چابهار؛ 1200 هکتار حاشیه نشینی در شهر چابهار و روستاهای آن وجود دارد و بالغ بر 15 هزار نفر در این مناطق زندگی می کنند که امروز صبح پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان از بخش هایی از این مناطق بازدید و دستورات لازم را برای ارائه خدمات به خانواده ها در این مناطق مطرح کرد.

همچنین پرویز فتاح از آمادگی بنیاد مستضعفان برای احداث مراکز جامع سلامت و خانه بهداشت و همچنین احداث مدارس در مقیاس کوچک در مناطق حاشیه ای چابهار و روستاهای اطراف آن خبر داد و گفت: احداث این فضاها توسط بنیاد انجام خواهد گرفت و از مسئولان وزارت بهداشت و همچنین آموزش و پرورش خواست برای تامین نیروهای مورد نیاز این مراکز اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آمادگی بنیاد مستضعفان مناطق حاشیه ای چابهار رئیس بنیاد مستضعفان برای تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بحث و گفتگو کرد.   گفتنی است از این مبلغ که با پیگیری‌های بهرام‌نیا  برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده بود در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تامین و پس از این دیدار نیز دستور اختصاص و تامین ۱۰ میلیارد تومان دیگر داده شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • آمادگی تاجیکستان برای ساخت محوطه لجستیکی در بندر چابهار
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر