Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار خراسان جنوبی گفت: برگزاری محافل عروسی و عزا تا اطلاع ثانوی ممنوع است و طبق بررسی‌های انجام شده ۶۰ درصد از مبتلایان به ویروس کرونا در محافل عروسی، عزا، دورهمی‌ها و شب‌نشینی‌ها شناسایی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدصادق معتمدیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای اخیر موارد ابتلا به ویروس کرونا در کشور زیاد شده و بسیاری از استان‌ها در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مبتلایان به ویروس کرونا در برخی مناطق استان نیز زیاد شده و متاسفانه هیچ شهرستان خراسان جنوبی سفید نیست و شهرهای زیرکوه و سرایان در وضعیت زرد (کم خطر)، شهرهای بشرویه، درمیان و قاین در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرهای بیرجند، خوسف، سربیشه، طبس، فردوس و نهبندان در وضعیت قرمز (خطر زیاد) قرار دارند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: آمار بیماران تنفسی بستری شده در چند روز اخیر در استان زیاد شده و حدود 30 درصد آزمایشات انجام شده روزانه مثبت است و موارد مثبتی که منجر به بستری می‌شوند زیاد هستند که این نشان از حاد بودن اثرات ویروس دارد.

برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا به شیوع کرونا دامن زد/ محدودیت‌های کرونایی از روز شنبه در اردبیل اعمال می‌شودعروسی و عزا با چاشنی مرگ و کرونا؛ وقتی برخی مردم پلدختر پروتکل‌های بهداشتی را دور می‌زنندگزارش| عروسی و عزا با چاشنی کرونا در «شهرضا»؛ ناقلان بی‌علامت در حال پخش ویروس در جامعه‌ هستند

معتمدیان تصریح کرد: تاکنون 68 نفر در استان بر اثر ویروس کرونا فوت کردند و تعداد 89 نفر بستری شده در بیمارستان‌های استان داریم.

وی ادامه داد: در آخرین تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا در شهرهای قرمز محدودیت‌هایی ایجاد می‌شود و این محدودیت در استان تصویب و به ستاد ملی ارسال می‌شود و در صورت تصویب به استان ابلاغ می‌شود و ابتدا محدودیت‌ها یک هفته خواهد بود و در صورت وضعیت قرمز این محدودیت‌ها تمدید می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند 60 درصد از مبتلایان به ویروس کرونا در محافل عروسی، عزا، دورهمی‌ها و شب‌نشینی‌ها است که از مردم درخواست می‌شود به صحبت‌های متخصصان توجه کنند و به ماسک زدن اهمیت بدهند.

معتمدیان اظهار داشت: ماسک زدن مورد توجه مردم باشد و در تلاش هستیم ماسک ارزان قیمت در اختیار مردم قرار دهیم؛ مردم تا اطلاع ثانوی مراسم جشن عروسی، عزا و ترحیم برگزار نکنند.

انتهای پیام/256/ح

R41348/P/S6,56/CT11 بیشتر بخوانید... دادستان مرکز استان گلستان: با برگزارکنندگان عروسی و عزا که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قضائی می‌کنیم عروسی و عزا در هرمزگان مطلقا ممنوع/ متخلفان منتظر پرونده قضایی باشند افزایش مبتلایان به کرونا در استان گلستان / "عروسی و عزا" روند ابتلا را صعودی‌تر کرد + فیلم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا خراسان جنوبی عروسی و عزا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) استان در نشست خبری گفت: از 8 اردیبهشت  که  بنام هفته عقیدتی _ سیاسی نامگذاری شده  و همزمان با ایام شهادت استاد مرتضی مطهری است برنامه های مختلفی در سراسر استان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه بیش از 120 برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در قالب 13 محور دراین هفته اجرا خواهد شد، افزود: برگزاری همایش سراسری حکمت مطهر در تمام شهرستانهای استان و تجلیل از مربیان ، اساتید و بسیجیان فعال در عرصه تعلیم و تربیت، حضور در مراسم نماز جمعه و ایراد سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، برپایی کارگاههای تبیینی اندیشه مطهر ویژه اساتید و مربیان ، اعضای هیاتهای علمی دانشگاهها و حوزه های علمیه در استان ، دیدار با خانواده های شهید  ، اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس مختلف ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان در سراسر استان ، برگزاری مجمع استادان و استاد یاران و مربیان طرح صالحین و مبلغین ، برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری ، مسابقات ورزشی ، فرهنیگ کتابخوانی از کتابهای استاد مطهری از جمله قرنامههایی است که در پایگاههای مقاومت بسیح و نواحی بسیج و سپاه برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد