Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@06:36:02 GMT

نماز جمعه آران و بیدگل این هفته اقامه می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۳۶۱۶

نماز جمعه آران و بیدگل این هفته اقامه می شود

مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل گفت: نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته در میعادگاه های چهارگانه نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

«حسین عبدلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته در میعادگاه های چهارگانه نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل اقامه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل افزود: تمهیدات لازم توسط ستادهای نمازجمعه شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد برای اقامه این آیین عبادی سیاسی در جمعه این هفته با رعایت دستورالعمل های بهداشتی فراهم شده است.

 

عبدلی تصریح کرد: نمازگزاران می توانند با رعایت نکات بهداشت فردی و جمعی و همراه داشتن ماسک ، سجاده و رعایت فاصله‌ اجتماعی در مراسم عبادی سیاسی شرکت کنند.

 

 

مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل افزود: برگزاری یا عدم برگزاری نماز جمعه در هفته های آینده بستگی به شرایط شیوع کرونا دارد که اطلاع رسای لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت.

 

بنابراین گزارش، بنا بر تصمیم ستاد کرونا در منطقه کاشان، نماز جمعه این هفته شهرستان کاشان به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و وضعیت قرمز این شهرستان برگزار نخواهد شد.

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل ویروس کرونا آران و بیدگل کرونا اصفهان نماز جمعه نماز جمعه آران و بیدگل جمعه این هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور امدادگران در سیل کاشان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدنوید متقی، با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت، گزارش سیل و آبگرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

کد خبر 6086859

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان