Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل امور زنان وخانواده: مراکز یادگیری محلی نقش عمده ای در ریشه کنی بیسوادی در سطح مناطق دارند.

به گزارش برنا از قزوین، ربیعی مدیر کل امور زنان وخانواده ضمن اشاره به ارتقاء سطح سواد وریشه کنی بی سوادی زنان وخانواده وبعنوان یکی از اهداف و برنامه های حوزه زنان استان ،ایجاد مراکز یادگیری محلی در راستای تحقق این هدف را  امری مهم وتاثیر گذار دانست وافزود: مراکز یادگیری محلی در همه مناطق شهری وروستایی خصوصاً در مناطق محروم می تواند در رسیدن به اهداف توسعه وارتقاء سطح آگاهی وتوانمند سازی سواد آموزان تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: مراکز یادگیری محلی نقش عمده ای در ریشه کنی بیسوادی در سطح مناطق دارد ودر حال حاضر در سطح استان 7 مراکز یادگیری محلی فعالیت های آموزشی ومهارتی خود را آغاز نموده اند.

ربیعی اضافه کرد: در تقویت وتوسعه مراکز یادگیری محلی، نیاز به جلب مشارکت همه دستگاهها ونهادها بخصوص بخش مردمی وغیر دولتی احساس می شود وبرای استفاده درست از امکانات موجود وتحقق اهداف پیش بینی شده ، این مراکز می توانند آموزش وپرورش را یاری نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سواد بیسوادی زنان مراکز یادگیری محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه تصمیم نظام بود

به گزارش تابناک، مهر نوشت: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ورود بانوان به ورزشگاه با شرط وجود زیرساخت‌های لازم و اجرای دستورالعمل‌های مصوب، تصمیم نظام بوده است.

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ورود زنان به ورزشگاه کار هیچ شخص یا گروهی نبود بلکه تصمیم دولت و نظام بود.

دیگر خبرها

  • پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمداران ارتقاء فرهنگ ترافیک در کرمانشاه هستند
  • خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه تصمیم نظام بود
  • آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند