Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد دنیا مالی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری انزلی با اشاره به اینکه این شهر از محدود شهرهایی است که نسبت جمعیت روستایی به شهری آن بیشتر است، اظهار کرد: انزلی از اراضی کمی برخوردار بوده و ضمن آنکه وجود تالاب و دریا مزیت و برکات فراوانی برای این شهرستان دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه شهرسازی به دلیل کمبود اراضی با محدودیت مواجه هستیم، افزود: انزلی شهری خطی است به واسطه همین ویژگی در خدمات دهی در حوزه شهرسازی و عمرانی در این شهرها با مشکل مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده انزلی در مجلس در ادامه به برخی مشکلات این شهرستان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: کمبود منابع آبی به دلیل پایین دست بودن اراضی کشاورزی یکی از مهم‌ترین معضلات روستاهای انزلی است.

وی با بیان اینکه افزایش حریم تالاب به صورت غیر کارشناسی به انزلی تحمیل و این موضوع از سوی بسیاری از مسئولان کشوری نیز تأیید شده است، بیان کرد: دو هزار هکتار از اراضی کشاورزی انزلی به حریم تالاب اضافه شده است.

دنیا مالی با اشاره به وضعیت نامطلوب اعتباری شهرستان انزلی در مقایسه با سایر شهرستان‌های گیلان، ادامه داد: خدمات رسانی مطلوب از سوی دستگاه‌ها یکی از مهم‌ترین انتظارات ما از رؤسای دستگاه‌های اجرایی است و مدیران باید در راستای جلب رضایتمندی مردم گام بردارند.

وی به عضویت ایران در اتحادیه اوراسیا اشاره و با بیان اینکه انزلی نقش مهم در این موضوع ایفا می‌کند، اظهار کرد: باید با راه اندازی و تکمیل حمل و نقل ترکیبی و خط آهن مرشت- انزلی و رشت آستارا از ظرفیت‌های استان در زمینه انتقال کالا به کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا بهره گیری کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به ظرفیت ۱۴ میلیون تنی صادرات به بازار کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا، گفت: با توجه به ظرفیت‌های فراوانی در کشور و استان گیلان شایسته نیست که سهم ما از این صادرات تنها یک میلیون تن باشد.

کد خبر 4969848

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد دنیا مالی شهرستان انزلی تالاب جلسه شورای اداری ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام بیرجند شهرکرد ستاد مقابله با کرونا استانداری سمنان سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان

 کامبیز نرماشیری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از افزایش ۶ رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان خبر داد و اظهار کرد: این واحد دانشگاهی به‌منظور پاسخگویی به نیاز استان و با هدف توسعه و تعالی منطقه اقدام به گسترش، راه‌اندازی و تصویب رشته‌های تحصیلی به‌ویژه در مقطع کارشناسی ارشد کرده است.

وی با اشاره به سیل مشتاقان به تحصیل در مقاطع عالی تحصیلات تکمیلی در استان سیستان و بلوچستان، اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان با توجه به رسالت اصلی خود، یعنی هموار کردن مسیر پیشرفت و مرتفع کردن مشکلات آموزشی، توانست بر اساس ظرفیت مناسب علمی خود موفق به افزایش ۶ رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه افزایش رشته محل‌ها در استان بستری مناسب برای اجرای عدالت آموزشی و رفاه داوطلبان است، گفت: رشته‌های روانشناسی تربیتی، مشاوره (گرایش مشاوره خانواده)، فیزیولوژی ورزشی (گرایش فیزیولوژی ورزشی کاربردی)، رفتار حرکتی (گرایش آموزش تربیت‌بدنی) و مدیریت دولتی با دو گرایش توسعه منابع انسانی و مدیریت رفتار سازمانی، رشته‌هایی هستند که بر اساس مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان مصوب شده و پذیرش دانشجو در این رشته محل‌ها برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای نخستین‌بار
  • پهنه تالاب‌های گنبدکاووس ۱۲۰ هکتار افزایش یافت
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • سند تک برگی تمامی اراضی ملی محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • توسعه ۳۰۰ هزار هکتار اراضی؛ افزایش سه میلیون تنی محصولات کشاورزی
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند