Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@21:18:00 GMT

کودکان برای بزرگترها قصه می گویند

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۴۹۶۰

کودکان برای بزرگترها قصه می گویند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابراهیم بابایی، سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان، گفت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با توجه به اهمیت فرهنگ کتاب خوانی و ایجاد انگیزه در کودکان برای خواندن کتاب؛ مسابقه قصه گویی مجازی با عنوان پوپک قصه گو را به مناسبت ۱۸ تیرماه روز ملی ادبیات کودکان و نوجوانان برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این مسابقه ویژه کودکان ۵ تا ۷ سال طراحی شده است،  افزود: در این مسابقه کودکان قصه‌هایی را که از پدربزرگ یا مادر بزرگ برای آن‌ها خوانده می‌شود، با زبان شیرین کودکانه بازگو و والدین آنان از بازگویی قصه‌های کودکان  خود تصویربرداری می کنند. 

بابایی با اشاره به اینکه فیلم ها باید به صورت افقی و حداکثر در زمان ۷ دقیقه ای گرفته شوند، بیان داشت: والدین تصاویر ضبطی را تا  دهم مرداد به شماره ۰۹۰۳۵۹۲۵۸۰۴ متعلق به معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان در فضای مجازی واتس آپ ارسال کنند.

او  تصریح کرد: نام و نام خانوادگی، سن، شماره تماس والدین و آدرس ضمیمه فیلم ارسال شود. 

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: پدربزرگ و یا مادربزرگ کودکان می‌توانند برای دریافت فایل صوتی ۱۰ قصه پیشنهادی به سایت سازمان جوانان به لینک https://plink.ir/WdtZn مراجعه کنند و یا هر قصه مرتبط با اهداف جمعیت هلال احمر را انتخاب و پس از خواندن قصه برای نوه خود، آن قصه را بازگو کند و از روند بازگویی قصه به مادر بزرگ و پدربزرگ ها هم تصویربرداری شود.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قصه گویی پدربزرگ ها مادربزرگ ها جوانان جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: شب گذشته تماسی مبنی بر مفقود شدن ۲ مرد ۵۹ ساله و ۳۶ ساله که به قصد کوهنوردی به ارتفاعات شهرستان بام و صفی‌آباد رفته بودند، به مرکز پاسخگویی به عملیات ۱۱۲ اعلام شد.

وی در ادامه افزود: با هماهنگی انجام شده و با استفاده از تجهیزات به روز مکان‌یابی سریعاً پنج نفر از نجاتگران در قالب تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان اسفراین به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی بیان کرد: با وجود اینکه هیچ‌گونه اطلاعاتی مبنی بر وضعیت فرد مفقودی وجود نداشت با تلاش و جستجوی پنج ساعته در تاریکی شب ۲ نفر مفقودی پیدا و به محل امن منتقل شدند.

کد خبر 6095538

دیگر خبرها

  • گرفتار شدن برخی عشایر دزپارت به علت بارش شدید باران
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا