Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه شدت ابتلا به کرونا در البرز افزایش یافته است گفت: براین اساس محدودیت ها در این استان یک هفته دیگر تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی با اشاره به اینکه اکنون البرز در شرایط هشدار و وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار گرفته، افزود: براساس نامه ای از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت هایی که برای البرز درخواست شده بود، به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق اخبار دانشگاه علوم پزشکی استان بیماران مبتلا به کرونا، بستری ها و مرگ و میرهای ناشی از این بیماری به ویژه در جوانان رشد فزاینده ای داشته است.

شهبازی گفت: در شرایط فعلی تعداد ترخیصی ها خیلی کاهش یافته و بیماران بسیاری در صف انتظار تخت های مراقب های ویژه و دستگاه ونتیلاتور هستند.

وی در پایان افزود: باید با تمام امکانات موجود و به مدد رسانه ها نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم اقدام کنیم چراکه وضعیت به گونه ای پیش می رود که تخت های نقاهتگاهی نیز به شبکه بهداشت و درمان اضافه شده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز قرنطینه وضعیت قرمز کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • ۱۳ درصد ایرانی‌ها آسم دارند
  • ۱۳ درصد ایرانی‌ها به آسم مبتلا هستند/ آسم چگونه درمان می شود؟
  • چرا رژیم غذایی ناسالم باعث سرطان می‌شود؟
  • نوشیدن آبمیوه طبیعی در کودکی می‌تواند از ابتلا به چاقی در بزرگسالی جلوگیری کند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی