Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامعلی ابوحمزه در دیدار با فرماندهان و بسیجیان استان اردبیل عنوان کرد: مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج رکن اصلی تربیت نسل امروز و بستری برای فعالیت سالم جوانان هستند. علاوه بر این بسیج در بستر مساجد شکل گرفته و از این پس نیز می‌تواند فعالیت مستمر داشته باشد.

وی افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج می‌توانند در راستای محرومیت زدایی و حل بسیاری از مشکلات عدیده محلات کشور همچون رفع بیماری خانمان سوز اعتیاد و یا کاهش طلاق‌ها و منازعات محلی اثرگذار باشد، قرار گرفتن بسیج در کنار مسجد می‌تواند در تقویت بنیه این دو ارگان برای حل بسیاری از مشکلات محلات به خصوص معضل اشتغال جوانان کارآمد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بسیج برگرفته از انقلاب اسلامی و مردم است و رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول این چند دهه، اهمیت خاصی برای تقویت بسیج قائل بوده اند و این نشان می‌دهد که به مرور زمان باید شاهد گسترش تفکر بسیجی در سطح کشور باشیم.

سردار ابوحمزه تاکید کرد: تقویت پایگاه‌های بسیج در محلات باعث تحقق محله اسلامی می‌شود و پایگاه‌های بسیج می‌توانند در این راه، نقش آفرینی مؤثری داشته باشند.

وی گفت: جنبش و محور مقاومت اسلامی از پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور نشأت گرفته و آغاز شده است و در پایگاه‌های بسیج شاهد به هم تنیده شدن روح جهادی، انقلابی و اسلامی هستیم و همین روحیه باعث شده است که دشمنان انقلاب اسلامی نتوانند نگاه چپ به خاک کشورمان داشته باشند.

مشاور رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر کشور نقش ارزنده‌ای در امنیت کشورمان ایفا کرده اند و امروز می‌بینیم که به موازات اهداف پایگاه‌های بسیج، محور مقاومت در سطح منطقه تشکیل شده است و از رسیدن آمریکا به اهدافش در منطقه ممانعت می‌کند و یقیناً رمز پیروزی ما، ایستادگی و مقاومت است و تسلیم شدن، باعث خفت می‌شود.

سردار ابوحمزه در ادامه سخنان خود گفت: امروز باید بیش از پیش در جهت ترویج فرهنگ بسیجی در سطح جامعه قدم‌های بلندی برداریم و یقیناً پایگاه‌های بسیج ما توانایی اداره جامعه را دارند چرا که در این پایگاه‌های بسیج شاهد تربیت نیروهای انقلابی هستیم.

کد خبر 4969899

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بسیج مستضعفین سپاه حضرت عباس ع استان اردبیل پایگاه مقاومت بسیج ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام بیرجند شهرکرد ستاد مقابله با کرونا استانداری سمنان سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی کرمانشاه پایگاه های مقاومت بسیج پایگاه های بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز

در این مراسم که امروز در سپاه عاشورا ترتیب یافت، یاد و خاطره سردار شهید شفیع‌زاده گرامی داشته شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: شهید شفیع‌زاده مردی بود که نه تنها فرماندهان سپاه بلکه تمام ملت ایران مدیون این شهید والامقام هستند و فعالیت‌های او باعث اقتدار و افتخار سبزپوشان انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: شهید شفیع‌زاده صبور، تواضع و گشاده رو بود و از خود ایثار و گذشت از خود نشان می‌داد و در همه امور خودش پیشقدم می‌شد.

وی یکی از ویژگی‌های آن شهید را شرح صدر و جمع کردن تمام ظرفیت‌های بالقوه در زیر یک چتر مدیریتی دانست و گفت: وی در تصمیم‌گیری‌ها از نظرات دیگران و در برخورد‌ها و قضاوت عدالت را رعایت می‌کرد.

وی سهم شهید شفیع‌زاده در تأسیس و کارکرد توپخانه سپاه در دوران دفاع مقدس را بی‌بدیل توصیف کرد و افزود: رسته توپخانه‌ایده و انگیزه وی بود و امروز ثمره فعالیت او در جمهوری اسلامی یک توپخانه قوی و قدرتمند است و همین پیروزی در عملیات وعده صادق ریشه در ابتکارات دفاع مقدس دارد.

سردار چهارباغی از فرماندهان موشکی سپاه و همرزم شهید شفیع‌زاده نیز در این مراسم قدرت و توان موشکی کشور را مدیون تلاش‌های سردارانی، چون شفیع‌زاده و تهرانی مقدم دانست و شاگردان این شهدای والامقام در موشکباران عین الاسد و اسرائیل کمر و هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی را شکستند.

سردار بابازاده فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا هم گفت: شهدا در اوج مظلومیت امام و اسلام جان بر کف به میدان آمدند و جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و همه باید در جهت پاسداشت یاد شهیدان مسئولیت خود را ادا کنند.

شهید شفیع‌زاده در تاریخ هشتم اردیبهشت سال ۶۶ در منطقه عملیاتی کربلای ۱۰ در منطقه عمومی ماووت در حالی که عازم خط مقدم جبهه بود، خودروی وی مورد اصابت ترکش گلوله توپ دشمن قرار گرفت و به آرزوی دیرینه خود نایل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • جریان مقاومت در مقیاس منطقه‌ای و جهانی فراگیر شده است