Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@00:00:11 GMT

تمرین داوران فوتبال کرمان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۷۶۰۱۲

تمرین داوران فوتبال کرمان برگزار شد

تمرین داوران فوتبال کرمان با حضور حدوداً ۲۵ داور به همراه مسئولان فوتبالی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ تمرین داوران فوتبال کرمان با حضور رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال شهرستان کرمان، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان و مدیر و موسس دفتر نور تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تمرین که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه بود، با حضور حدوداً ۲۵ داور فوتبال همراه بود. داوران استان کرمان در لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال کشور از حاضرین در این تمرین بودند.

این تمرین زیر نظر مهدی موسی‌پور رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال شهرستان کرمان برگزار شد.

رامشاد فرزانه مدیر و موسس دفتر نور تهران که حامی داوران فوتبال کرمان است، در این تمرین حاضر بود و دقایقی با همراهی مهدی موسی‌پور رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال شهرستان کرمان و عرفان امیرخسروی رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان کرمان به تماشای تمرین داوران فوتبال کرمان نشست.

تمرین داوران فوتبال کرمان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال کرمان هیئت فوتبال استان کرمان رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال کرمان برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،مهدی تاج،نایب رئیس AFC و رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون امروز تماشاگر ویژه دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل قرقیزستان بود. احسان اصولی، عضو هیأت رئیسه و رئیس کمیته فوتسال هم در این دیدار در کنار تاج حضور داشت.

تیم ملی فوتسال کشورمان امروز با برتری قاطع ۶ بر یک مقابل قرقیزستان علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات، به جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان هم صعود کرد.

کد خبر 6087837

دیگر خبرها

  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان