Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها: نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر برخورد جدی با مظاهر فساد اقتصادی در جامعه گفت: هزینه کرد درآمدهای مالیاتی شهرداری‌های مازندران بررسی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر امروز در دیدار مدیران مالیاتی مازندران اظهار داشت: در بخش مالیات گاهی کسبه جز حضور داشته که باید با آنها همکاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از صنایع به سختی کار صورت می‌گیرد و درآمد زیادی ندارند. با این صنایع باید همکاری لازم را داشته باشیم.

وی افزود: برای مردم عدالت بسیار حائز اهمیت است. با اجرای عدالت مردم داوطلبانه و با شوق به پرداخت مالیات روی خواهند آورد. باید در خصوص پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها باید اداره مالیات نظارت کامل داشته باشد که این پرداختی در چه مسیری مصرف شده است.

محمدی لائینی تصریح کرد: یکی از بهترین راههای رفع مشکلات کشور مالیات است. نمی‌توان همیشه مشکلات را با نفت و چیزهای دیگر برطرف کرد. اداره کشور با یک محصول و دو محصول شدنی نیست. اقتصاد نفتی اقتصاد مطلوبی نیست‌ و دولتی‌بودن اقتصاد نیز شدنی نیست. در قانون اساسی بخش خصوصی دارای همیت بسیاری است.

وی بیان کرد: کسانی که در حوزه مالیات فعالیت دارند، زحمتی بجا و روی ریل اصلی اقتصاد بوده و در مالیات باید عدالت، هوشمندی، توزیع درست و حال و روز افراد رعایت شود.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد + تصاویررئیس کل مالیاتی کشور با امام جمعه کرمان دیدار کرد+ تصاویررئیس سازمان امور مالیاتی: دریافت مالیات باید براساس میزان درآمد و ثروت باشد

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: در نامه امام علی (ع) به مالک آمده است بیشتر از توجه به مالیات کشور، باید به بهبود معیشت مردم توجه شود. اولویت سر سامان دادن ، معیشت مردم است. توجه بیشتر به مالیات به خرابی کشور می انجامد. نگاه به مشاغل و عدالت در دریافت مالیات بسیار اهمیت دارد. 

وی عنوان کرد: برای توزیع درست باید هوشمندسازی صورت بگیرد و تمام فعالیت کشور در یک بستر الکترونیک و شفاف انجام شود. همانطوری که تقریبا در بخش صنعت این اتفاق صورت گرفته است.

استفاده از تفکر جوان ایرانی 

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی همچنین ظهر امروز در دیدار مرادیان معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور، بیان داشت: هلال احمر پناهگاه بیمارانی بوده که دچار مشکل داروهای کمیاب هستند. از گذشته تاکنون مردم دیدگاه بسیار خوبی نسبت به هلال احمر داشتند.

وی افزود: این نهاد مردمی دولتی برای ما بسیار ارزشمند است، می‌خواهیم در نگاه مردم بهتر جلوه کند، از این منظر باید اعتماد مردم را جلب کنیم و تنها خدماتی که ارائه می‌شود سبب جلب اعتماد خواهد شد، وقتی خدمات با ذوق و شوق به مردم ارائه شود مردم به آن نمره خوبی خواهند داد، همچنین خدمات باید در مواقع ضروری به موقع و بجا باشد. 

محمدی لائینی بیان کرد: در خصوص وقف باید دقت صورت بگیرد، برخی اوقات وقف که صرف هلال احمر می‌شود باید نظارت کامل در مصرف آن صورت بگیرد و به مردم گزارش شود، فعالیت مدیران شفاف باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: باید مدیران در انجام کار جهادی عمل کنند و ایثار داشته باشند تا نقاط ضعف پوشیده شود، بسیاری از مدیران هلال احمر پاک‌دست و پرتلاش هستند،  در هر دستگاهی اگر ضعف و حاشیه صورت بگیرد، خود مدیران آن دستگاه باید برعلیه آن حاشیه اقدام کنند.

وی عنوان کرد: در بخش توانبخشی و اعضای بدن مصنوعی باید از نوع با کیفیت استفاده شود و پوشش بیمه‌ای طوری باشد که به ضعیفان فشار نیاید، باید تجهیزات و ابزار هلال احمر بروز شود چون کار هلال احمر جنبه حیاتی دارد.

امام جمعه ساری یادآور شد: باید در همه جنبه‌ها حیثیت نظام را در نظر بگیریم، دفاع از نظام فقط در‌ مبارزه با اختلاسگران نیست، بلکه بخشی از آن برخورد با کسانی است که‌ اجناس بی‌کیفیت ارائه می‌دهند، باید برای ارائه و ساخت اجناس خوب از جوان ایرانی استفاده شود. 

محمدی لائینی گفت: با این اوضاع تحریم می‌توان با استفاده از جوانان نخبه این تحریم را به فرصت تبدیل کنیم، باید از دیگران قطع امید بکنیم تا بتوانیم روی پای خودمان بایستیم.

انتهای پیام/ 681/ ع

R41358/P/S6,74/CT11 بیشتر بخوانید... بیشترین مالیات استان کرمان از شرکت‌های بزرگ اقتصادی وصول می‌شود رئیس سازمان امور مالیاتی کشور به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد + تصاویر رئیس کل مالیاتی کشور با امام جمعه کرمان دیدار کرد+ تصاویر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمدی لائینی مالیاتی کشور صورت بگیرد هلال احمر ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران، از لزوم رفع مشکلات موجود در استان مازندران، سخن گفت.

محمدی لائینی ضمن ابراز تاسف در عمر کوتاه تصدی عنوان استاندار مازندران در دوره‌های مختلف، بیان کرد: دوست داشتیم که استاندار سابق همچنان در مدت باقیمانده از دولت سیزدهم مدیریت استان را داشته باشد و این بلای تزلزل و کم‌عمری مدیریت استانداری مازندران را شاهد نباشیم اما متاسفانه همچنان شاهد عمر متوسط دو سال و خورده‌ای استانداران هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران به انتصاب استاندار غیر بومی گلایه و تشریح کرد: وصف یوسف نوری، استاندار جدید مازندران را هم شنیدیم؛ گرچه هم‌شهری و استانی ما نیستند، شاید انتظارات بعضاً به جهت احترام به استان، در انتخاب نیرویی از استان بود در وضعیتی که شعار ما انتخاب دو وزیر کشاورزی و ورزش از استان مازندران باشد.

وی تصریح کرد: مسائل ناسیونالیستی برای ما اولویت اول نیست، آن صلاح و سداد، تدبیر، مدیریت، عقلانیت، تدین و تعهد برای ما مهم‌تر است‌، گاهی یک غیربومی موفق‌تر است.

وی ضمن تاکید بر لزوم قدردانی از نظام در جهت ارائه خدمات فراوان به استان مازندران با وجود خلأ‌های موجود اشاره کرد و گفت: باید به خلأهای موجود توجه شود تا در صدد رفع آنان برآییم.

آیت‌الله لائینی به بیان برخی از مشکلات موجود در استان پرداخت و افزود: وجود مشکلاتی در بخش‌های مختلف کشاورزی، صادرات، صنایع، گردشگری و دامداری موجب جلوگیری از رشد مناسب استان شده است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در آزادسازی سواحل، ادامه داد: اجرایی نشدن آزادسازی سواحل، مشکلاتی داشت و آزادسازی سواحل هم مشکلاتی را ایجاد کرده است؛ همچنین تجربه جمعیت دوبرابری استان در تعطیلات موجب بروز مشکلاتی در زمینه تردد، حمل و نقل، کمبود آب، سهمیه آرد، تجاوز به زمین، ویلاسازی غیرمجاز و موارد دیگر می‌شود که باید چاره‌ای اندیشیده شود.

وی، وجود مشکلاتی در زمینه منابع طبیعی و آب منطقه‌ای استان را یادآور شد و به استاندار جدید مازندران، پیشنهاد کرد: احداث خط ریل قطار محلی در مسیر رامسر به ساری و احداث اتوبان برای پوشش ساحل ۴۸۰ کیلومتری، مشکلات پیرامون حمل و نقل و ساحل را پوشش می‌دهد که انشالله استاندار جدید در کنار استفاده از تجربیات استاندار سابق، ادامه خدمات را به صورت بهتر، بیشتر و با رشد تصاعدی، دنبال خواهد کرد.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228242 برچسب‌ها کشاورزی استانی ایسکانیوز وزارت کشور ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • تکلیف مجلس به سازمان امور مالیاتی برای قبول هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی
  • تکالیف سازمان امور مالیاتی در باره صورتحساب الکترونیکی
  • سازوکار تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی مشخص شد