Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه شرایط بحرانی اقتصادی کشور را درک می کنیم اما جای سوال است که چرا همیشه این افزایش درآمدهای مشمول شرکت های شناسنامه دار می شود افزود: افزایش درآمد مالیاتی باید به سمت کسانی برود که فرار مالیاتی و فعالیت های زیر زمینی ها دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"سیدمهدی طبیب زاده" عصر پنجشنبه 19 تیرماه در جلسه نشست فعالان اقتصادی استان کرمان با رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور اظهار کرد: در بررسی فضای کسب و کار در استان کرمان و تعیین شاخص های اندازه گیری، نشان می دهد که 75 درصد فعالین اقتصادی دغدغه بیمه و بانک و مالیات دارند.

وی با بیان اینکه محدودیت های قوانین و مقررات و شدت پیگیری های وصول مالیاتی باعث شده، تاکنون فعالین اقتصادی نتوانند به خوبی در خدمت سازمان مالیاتی باشند اظهار کرد: جای سوال دارد که در این سال های اخیر چه اتفاقی در توسعه اقئتصادی و افزایش درآمد فعالین اقتصادی کشور و استان کرمان اتفاق افتاده که هر ساله میزان درآمدهای مالیاتی کشور نسبت به سال قبل با رشد فزاینده روبرو شده است؟

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه شرایط بحرانی اقتصادی کشور را درک می کنیم اما جای سوال است که چرا همیشه این افزایش درآمدهای مشمول شرکت های شناسنامه دار می شود افزود: افزایش درآمد مالیاتی باید به سمت کسانی برود که فرار مالیاتی و فعالیت های زیر زمینی ها دارند.

وی با اشاره به اینکه ستاد رفع موانع تولید کشور باید تسهیلاتی برای فعالین اقتصادی حقیقی فراهم کند اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر این تسهیلات صرفا مشمول شرکت های تولیدی هستند این در حالی است که افراد حقوقی نیز همان فعالیت‌های شرکت های حقوقی را انجام می دهند که این نوع تسهیلات مشمول این افراد نمی شوند بنابراین نیازمند اصلاح این اساسنامه و یا قانون هستیم.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به برون سپاری های ارزی، افزایش قیمت دلار، تحریم ها و ... به عنوان مشکلات پیش روی کشور اظهار کرد: سازمان مالیاتی کشور باید کمک کند اختیارات خوب به مدیران استانی تفویض پیدا کند تا بتوانند سازمان مالیاتی با فعالین اقتصادی کنار بیایند و بتوانیم از این گردنه سخت عبور کنیم و این هشدار را نیز می دهیم که اگر سازمان مالیاتی، بیمه، تامین اجتماعی و بانک ها کمک نکنند دیگر از تولید کننده خبری نخواهد بود بنابراین دست ما به سمت سازمان مالیاتی دراز است تا مالیات حقه را بگیرید و کمک کنند تا رابطه متقابل دوستانه و منطقی  بین طرفیت ایجاد شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار اقتصادی کرمان استانی اقتصادی اتاق بازرگاني سازمان مالیاتی فعالین اقتصادی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند چشم‌انداز بلندمدت در حوزه گردشگری قم طراحی شود

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با بیان اینکه باید سند چشم‌انداز بلند مدت در حوزه گردشگری قم طراحی شود گفت: استان ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم امروز در نشست هم‌اندیشی و صمیمی با فعالین حوزه زیارت و گردشگری گفت: هتل‌داران و فعالین این حوزه به عنوان بازوی توانمند مدیریت استان در موضوع جذب گردشگر هستند.

وی با اشاره به اهمیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران افزود: این 2 مکان مقدس سهم چشم‌گیر و مهمی در مسائل جذب گردشگران داخلی و خارجی در قم دارند.

حسینی عنوان کرد: مسئله افزایش گردشگر و توسعه زیرساخت‌های این حوزه همواره مورد تاکید استاندار قم بوده و ما باید با همکاری سرمایه‌گذار‌های فعال در حوزه گردشگر برنامه‌های متنوعی را طراحی کنیم.

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم با بیان اینکه این استان ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری دارد، گفت: در راستای افزایش گردشگر باید یک سند چشم‌انداز موثر و بلند مدت طراحی شده تا سهم قم در مسائل جذب گردشگر تا سه برابر افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • سند چشم‌انداز بلندمدت در حوزه گردشگری قم طراحی شود
  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • تکلیف مجلس به سازمان امور مالیاتی برای قبول هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی
  • تکالیف سازمان امور مالیاتی در باره صورتحساب الکترونیکی
  • سازوکار تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی مشخص شد
  • تلاش دانه‌درشتها برای جلوگیری از لغو رانت مالیاتی صندوق‌ها
  • افزایش ۷۴۰ درصدی درآمدهای مالیاتی دولت طی ۶ سال