Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بیمه کوثر بر مبنای ISO 9001:2015 که استانداردی بین‌المللی و شناخته شده برای ایجاد، اجرا و حفظ سیستم مدیریت کیفیت در شرکت‌ها است، برای سومین سال متوالی تایید شد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ؛ در پی انجام موفقیت‌امیز ممیزی مراقبتی سالانه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد بین‌المللی ایزو 9001 در بیمه کوثر، این شرکت که در سال 1397 موفق به دریافت این گواهینامه و انطباق الزام‌های این استاندارد در سیستم مدیریت کیفیت شده بود، در سال گذشته و امسال نیز موفق به تمدید این گواهینامه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاله کریمی با بیان اینکه پذیرش سیستم مدیریت کیفیت برای سازمان یک تصمیم استراتژیک است، گفت: دریافت این گواهینامه‌ نه ‌تنها سندی بر تعهد شرکت بیمه کوثر به ارتقای سطح مدیریت کیفیت، اصلاح فرایندها و بهبود عملکرد است بلکه استقرار سیستم مدیریت کیفیت می‌تواند از طریق فراهم کردن محصول‌ها و خدمت‌ها مطابق الزام‌های مشتری و قانونی؛ فرصت‌هایی برای افزایش رضایت مشتری، پرداختن به ریسک‌ها و فرصت‌های مرتبط با محیط و اهداف شرکت و بررسی انطباق با الزام‌های سیستم مدیریت کیفیت را فراهم و به بهبود عملکرد کلی شرکت کمک کند.
وی افزود: در فرایند اعطای گواهینامه‌ سیستم مدیریت کیفیت، عملکرد بیمه کوثر در حوزه‌های مدیریت خرد و کلان، برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی، عملیات بیمه‌گری، حسابرسی و بازرسی، سرمایه‌گذاری، ارزیابی عملکرد، رضایت مشتریان، رازداری، تامین تسهیلات پشتیبانی، منابع انسانی، الزام‌های ایمنی و مواردی از این دست ممیزی و با دارا بودن شرایط لازم برای دریافت گواهینامه‌ یاد شده، موفق به تمدید سه‌باره گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت شد.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌کوثر با تاکید بر اینکه مهم‌تر از اجرای سیستم‌های مدیریت کیفیت و پیاده‌سازی استانداردهای بین‌المللی در یک سازمان، اطمینان از صحت اجرای دقیق و مداوم آن است، تصریح کرد: حفظ و نگهداری سیستم مدیریت کیفیت و تداوم آن، ارزش‌افزوده بیشتری برای سازمان ایجاد خواهد کرد.
کریمی با بیان اینکه هدف از دریافت این گواهینامه‌ها، ایمن‌سازی فرآیندها است، اظهار کرد: همیشه و همواره، نگاه از بیرون به فرایندهای یک سازمان فرصتی برای آن سازمان به‌وجود می‌آورد تا ضعف‌ها و خطاهای احتمالی خود را به‌طور دقیق شناسایی و ارزیابی کند.
وی تاکید کرد: دریافت این استانداردها مرهون تلاش‌های بی‌شائبه و خالصانه تمامی همکاران در بخش‌های مختلف شرکت است.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: سیستم مدیریت کیفیت بیمه کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود

امتداد - رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، از صدور مجوز قبولی اتکایی بیمه دی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: هر چند این شرکت توانگری مالی سطح یک را دارد؛ اما با افزایش سرمایه خوبی که صورت گرفته، امیدواریم بتوانیم مجوز قبولی اتکایی این شرکت را صادر کنیم.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، علی استادهاشمی در همایش سراسری مدیران ارشد سازمانی این شرکت در شهر شیراز با بیان اینکه سهم بازار شرکت بیمه دی حدود ۶ درصد است، افزود: یکی از اتفاقات خوب در بیمه دی طی یک سال و نیم گذشته، ایجاد یک هیات مدیره منسجم با راهبری آقای دکتر موهبتی بوده که آمار این شرکت در سال ۱۴۰۲ حاکی از رشد مناسب حق بیمه تولیدی است. ازطرف دیگر، شرکت بیمه دی در سال گذشته رشد نیروی انسانی خوبی داشته، به طوری که در حال حاضر ۱۰۵ نماینده، ۵۶ شعبه و ۵۰۰ نفر شاغل دارد.

رشد حق بیمه تولیدی همزمان با کاهش خسارت پرداخت در بیمه دی
رئیس کل بیمه مرکزی در مورد میزان حق بیمه تولیدی در سال ۱۴۰۲ گفت: حق بیمه تولیدی در سال گذشته حدود ۲۸۰ همت شد. به عبارتی ۶۰ درصد رشد در حق بیمه تولیدی داشتیم و تقریبا به همین مقدار در پرداخت خسارت ها هم رشد داشتیم این در حالی است که شرکت بیمه دی در حق بیمه تولیدی حدود ۸۰ درصد رشد داشته و نسبت خسارت این شرکت در سال گذشته حدود ۷ درصد کاهش یافت.

بیمه درمان خانواده معظم ایثارگران به بیمه دی رسید
رئیس کل بیمه مرکزی در مورد واگذاری بیمه درمان ایثارگران به بیمه دی گفت: بیمه درمان ایثارگران بیمه خاصی است، زیرا بودجه آن به طور کامل از طرف دولت تخصیص پیدا می کند، لذا با معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه مکاتبه کردم با این مضمون که اگر درمان با بودجه فعلی انجام شود نه تنها بیمه دی، که هیچ شرکت دیگری نمی تواند خدمات خوبی ارائه دهد.
استادهاشمی ادامه داد: با پیگیری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، کسری بودجه درمان ایثارگران تامین شد.

 خدمات بیمه دی به جامعه ایثارگران قابل تقدیر است
رییس کل بیمه مرکزی گفت: همچنین آمار پرداخت خسارت ها و کاهش قابل توجه تعداد شکایت های ایثارگران نشان می دهد بیمه دی خیلی خوب توانسته طی یک سال گذشته به جامعه ایثارگری خدمات ارائه دهد و بطور قطع برای سال ۱۴۰۳ نیز عملیات بیمه گری بهتری برای خانواده معظم ایثارگران خواهد داشت.

استاد هاشمی با بیان اینکه سعی ما این است که اجازه ندهیم نرخ غیر فنی وارد صنعت بیمه شود، گفت: در حال حاضر در معاونت اتکایی بیمه مرکزی در حال تشکیل کمیته های ریسک هستیم.

وی ادامه داد: معضل بزرگ صنعت بیمه در ایران تحریم است و این در حالی است که بسیاری از صنایع ما در حال حاضر بیمه هستند.

استادهاشمی با بیان اینکه امسال برای اولین بار توانستیم بیمه شخص ثالث ریلی را ایجاد کنیم، گفت: کم بیمه گی های بزرگی در کشور داریم که امیدواریم بتوانیم با مراجع حاکمیتی مثل سازمان برنامه و بودجه و دیوان محاسبات امسال ورود خوبی داشته باشیم و این کم بیمه گی ها را پوشش بدهیم.

همایش دو روزه مدیران بیمه دی با عنوان “جهش فروش و یکپارچگی سامانی” دوازدهم اردیبهشت با حضور مدیرعامل، معاونین و اعضای هیئت مدیره در شهر شیراز آغاز به کار کرد.در روز اول این همایش، مهندس حمیدرضا صفی خانی رئیس هیأت مدیره شرکت بیمه دی، قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان فارس، دکتر استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران حضور داشته و به ایراد سخنرانی پرداختند.شایان ذکر است؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت و در دومین روز این همایش مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی سخنرانی خواهد داشت.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • چالش‌های زیست‌محیطی در توسعه هوش مصنوعی
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • بومی‌سازی دوربین های ضد انفجار برای صنعت دریایی در شرکت دانش‌ بنیان
  • آموزش افزایش صدای تلویزیون بدون استفاده از ساندبار یا سیستم صوتی