Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش روز پنجشنبه ایرنا ،از دفتر امام جمعه شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ضمن تسلیت به خانواده سید محمد مهدی حسینی گفت:  با کمال تاسف و تاثر مطلع شدم که دانشجوی عزیز و خدوم و فداکار جناب آقای سید محمدمهدی حسینی در عرصه خدمت به لقاء الهی پیوست، آن گونه که به اینجانب گفته شد این جوان ایثارگر و مؤمن با داشتن روحیّه ایمانی و جهادی هیچگاه آرام و قرار نداشت و  در  هر عرصه‌ای که بود مدام به خدمت مشغول بود و می‌کوشید که در خدمت همنوعان خود باشد و خدمت را در همه عرصه‌ها اعم از عرصه فرهنگی و اجتماعی و انسانی در لحظه لحظه زندگی خود ساری و جاری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: قطعا انسان‌های این‌گونه ،منزلت رفیع و جایگاه بلند محضر پروردگار متعال خواهند داشت اینان در دنیا از خود نام نیک و در آخرت برای خود جاودانگی رقم خواهند زد و برای پدر و مادر و بستگان و دوستان و آشنایان و همه هم استانی‌ها و حتی برای کشور بالندگی و افتخار ثبت خواهند کرد، اینجانب این مصیبت را به پدر و مادر و به همه بازماندگان تسلیت می‌گویم و خود را شریک غم آنها می‌دانم و برای عزیز از دست رفته غفران واسعه الهی را مسئلت دارم .

در پیام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری آمده است: قطعا هلال‌ احمر که پیشگام عرصه حوادث است به وظایف خود نسبت به این عزیز و نسبت به  خانواده‌اش اداء تکلیف خواهند نمود.

به گزارش ایرنا، حادثه آتش‌سوزی جنگل‌های بلوط بلند از ساعت ۱۹ دوشنبه هفته جاری آغاز شد که بلافاصله مهار آتش در دستور کار قرار گرفت و عصر روز سه‌شنبه در عملیات اطفا حریق در جنگل‌های زاگرس یکی از امدادگران جمعیت هلال احمر دچار سانحه شد و فوت کرد.

ریزش سنگ‌های کوه در این منطقه باعث فوت "سید محمد مهدی حسینی" از داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان اردل شد.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد سازمان امداد و نجات هلال احمر چهارمحال وبختیاری امام جمعه شهرکرد سازمان امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ابراهیم رئیسی به درگذشت عروس امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم، در پیامی درگذشت معصومه حائری، فرزند آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر سیدمصطفی خمینی را تسلیت گفت.

بنبر گزارش ایسنا، متن پیام وی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران»

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899596

دیگر خبرها

  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • واکنش ابراهیم رئیسی به درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم