Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا عظیمی، مسئول هماهنگ کننده اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان شامگاه امشب به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،گفت: فردا بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان میزبان جراح قلب و جراح کلیه وکبد برای برداشت اعضای اهدایی یک کودک مرگ مغزی خواهد بود.

زهرا عظیمی ادامه داد:اهدا کننده دختر ۱۲ساله به نام پریسا گنجی احمد آباد ساکن انار که به دلیل تصادف ۱۲ تیرماه به این مرکز انتقال داده شده بود؛ قلب، کبد و دوکلیه اش اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توضیح داد:گیرنده قلب کودک ۴ ساله در بیمارستان شهید رجایی تهران همزمان با پریسا برای گرفتن قلب آماده عمل می شود و کبد و کلیه‌ها هم به شیراز منتقل می‌شوند.

عظیمی زاده تصریح کرد:تا کنون در رفسنجان ۹ اهدای قلب انجام که سه مورد با اورژانس هوایی از این بیمارستان انتقال داده شده است.

او تاکید کرد: عمل برداشت اعضا با تیم جراحی اتاق عمل  بیمارستان رفسنجان با حضور جراح قلب از تهران و جراح کبد و کلیه از کرمان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای عضو عمل جراحی اورژانس هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار پریسا صالحی برای اجرای حکم حبس

به گزارش «تابناک» به نقل از عصر ایران  پریسا صالحی، روزنامه‌نگار استان البرز و دانشجوی دانشگاه الزهرا خبر داد برای اجرا حکم زندان احضار شده است. او نوشت: «طبق ابلاغیه‌ای که دیروز به دستم رسید طی پنج روز آینده برای اجرای حکم باید خودم را به شعبه ۷ اجرای احکام کرج معرفی کنم.»

وی توضیح داده است: حکم اولیه من یک سال حبس، دوسال تبعید، دوسال ممنوع‌الخروجی و دو سال ممنوعیت عضویت در شبکه‌های اجتماعی بود که در دادگاه تجدیدنظر میزان حبس به پنج ماه کاهش پیدا کرد اما بقیه موارد همچنان پابرجاست.

صالحی نوشته است حکم تجدیدنظر هرگز به دست من نرسیده و طبعا بدون حکم تجدیدنظر عملا امکان درخواست اعاده دادرسی نداشت.

دیگر خبرها

  • بحران در کاتالان
  • دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • احضار پریسا صالحی برای اجرای حکم حبس
  • اولین کنگره پیوند کلیه در بیمارستان فرهیختگان
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان