Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

حسن آذرنیا در خصوص اینکه آیا باشگاه ماشین سازی آماده میزبانی از پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشورمان است یا خیر گفت: ورزشگاه اختصاصی ما یکی از مجهزترین ورزشگاه‌های ایران است و هیچ مشکلی از بابت امکانات نداریم.

اخبار ورزشی- وی افزود: پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کردیم و مساله‌ای از این بابت نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی در دو سفری که به خارج از تبریز رفتیم با پرواز چارتر رفتیم تا مشکلی وجود نداشته باشد. در مجموع همه پروتکل‌ها را رعایت کردیم و آماده میزبانی از پرسپولیس است.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در پاسخ به این سوال که آیا این تیم بازیکن کرونایی دارد یا خیر، عنوان کرد: خدا را شکر بازیکن کرونایی نداریم، البته ما قبل از بازی با فولاد یک بازیکن کرونایی و یکی از اعضای کادر فنی مان را با این شرایط داشتیم که پیش از آن بازی آن‌ها را به قرنطینه فرستادیم تا به کسی سرایت نکند. ما هیچ نگرانی از این بابت نداریم و تمام موارد بهداشتی را رعایت می‌کنیم.

آذرنیا خاطرنشان کرد: ما در ورزشگاه و حتی در تمرین تونل ضد عفونی کننده و دیگر موارد بهداشتی را داریم تا کوچکترین مشکل پیش نیاید. هر آن چیزی که در پروتکل‌ها به آن اشاره شده در تمرینات و مسابقات ما انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: تا امروز ۳ مرتبه از اعضای تیم و باشگاه تست کرونا گرفتیم، این کار ابتدا برای حفظ سلامتی خودمان و بعد برای حفظ سلامتی آن‌هایی که با ما برخورد دارند انجام شده. همانطور که گفتم ما حتی مشکل سفر خارج از استان هم نداریم و با مساعدت مالک‌مان با پرواز چارتر همه جا می‌رویم.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در خصوص بازی فردای تیمش با پرسپولیس گفت: می‌دانیم بازی با پرسپولیس سخت است، اما در فوتبال ایران فاصله تیم‌ها خیلی نیست. ما تا همین جا ۶ امتیاز از استقلال و یک امتیاز از پرسپولیس گرفتیم که نشان می‌دهد مقابل تیم‌های بزرگ از پیش بازنده نیستیم. الان هم که با تغییر و تحولات کادرفنی تمرینات خوبی داشتیم و آماده هستیم.

آذرنیا افزود: از نظر فنی برای بازی با پرسپولیس آماده هستیم و تیم کامل را در اختیار داریم. ما برای پرسپولیس احترام خاصی قائل هستیم و آن‌ها با ۱۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول هستند، اما می‌خواهیم برای کسب نتیجه خوب به زمین برویم.

وی در پایان گفت:با اینکه تیمی جوان هستیم، اما می‌خواهیم مقابل پرسپولیس امتیاز بگیریم. در کل آماده هستیم تا میزبانی خوبی از پرسپولیس انجام بدهیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: باشگاه ماشین سازی تست کرونا پرسپولیس پرسپولیس باشگاه ماشین سازی تست کرونا بازیکن کرونایی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید

به گزارش ورزش سه پرسپولیس در شرایطی به قائمشهر خواهد رفت که هر نتیجه ای غیر از برد مقال تیم جان گرفته ساکت الهامی می تواند به منزله از دست رفتن قهرمانی باشد چرا که بازی های بعدی استقلال روی کاغذ تا حدودی راحت تر از دیدارهای باقیمانده سرخ ها به نظر می رسد.

به هر حال پرسپولیس در این بازی حساس امید عالیشاه را به خاطر محرومیت ناشی از کارت قرمز در اختیار ندارد و دوباره اوسمار با این  چالش مواجه خواهد شد که از کدام بازیکن در پست مهاجم سایه یا بازیکن ازاد پشت مهاجم نوک استفاده کند؛ بازیکنی که هم نیم فضاها را بشناسد و در آنها جابجا شود و توپ بگیرد هم آنقدر خلاق و پا به توپ باشد که برای خودش و دیگر همبازیانش موقعیت گل ایجاد کند یا در مناطق استراتژیک از حریف خطا بگیرد.

عالیشاه در این فصل  و بخصوص در نیم فصل دوم در این پست جا افتاده اما هر وقت که از زمین بیرون رفته یا در میدان حضور نداشته پرسپولیس برای آن پست با مشکل مواجه بوده چرا که وحید امیری که غالبا به جای او در آن پست بازی کرده از فرم ایده آلش فاصله داشته و یکی دوباری هم که محمد خدابنده لو در آن پست بازی کرده کارایی لازم را نداشته است.

با این حساب شاید لازم باشد که اوسمار از ترابی در آن منطقه استفاده کند.ترابی در دوره سرمربیگری یحیی گل محمدی در آن پست به میدان رفته و با توجه به خلاقیت و حرکات پا به توپش شاید در این منطقه نسبت به کانال های کناری برای تیم خود مفیدتر باشد.در عین حال اگر ترابی به مرکز زمین بیاید اوشمار می توان از امیری یا صادقی به عوان وینگر راست  استفاده کند.

به نظر می رسد این جابجایی برای پرسپولیس مزیت بیشتری خواهد داشت چرا که ترابی احتمالا کیفیت بهتری به عنوان بازیکن آزاد ارائه می کند ضمن اینکه وحید امیری هم در دقایقی که در میدان بوده نشان داده به عنوان وینگر کارایی بیشتری دارد  و البته  سعید صادقی نیز در جناح راست بازیکن موفق تری بوده و می تواند با دانیال اسماعیلی فر زوج سازی کند.

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!