Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش مل تبادل تجربیات دانشگاه ها و مراکز آموزشی در اجرای آموزش الکترونیکی در بحران کووید ۱۹ توسط دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از ۲۱ تا ۲۳ مردادماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.


به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی‌،  همایش ملی تبادل تجربیات دانشگاهها و مراکز آموزشی در اجرای آموزش الکترونیکی در بحران کووید ۱۹ ، توسط انجمن یادگیری الکترونیکی ایران و با مشارکت معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کارگروه آموزش الکترونیکی وزارت عتف، و به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از ۲۱ تا ۲۳ مردادماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
براساس این گزارش ، این همایش با هدف انتقال تجربیات مدیران، اساتید، دانشجویان، کارشناسان و صاحبنطران در دوران بحران کرونا و پیاده سازی آموزش های الکترونیکی بر محورهای تهیه محتوای الکترونیکی، تدریس همزمان و ناهمزمان در محیط یادگیری الکترونیکی، ارائه دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی در محیط‌های یادگیری الکترونیکی، امتحانات و ارزشیابی های مستمر در محیط یادگیری الکترونیکی، اثربخشی تدریس و یادگیری، طراحی فعالیت‌ها و تکالیف یادگیری در محیط الکترونیکی، پشتیبانی آموزشی مستمر از دانشجویان و اساتید در محیط الکترونیکی، سیاست‌های آینده، بررسی و مقایسه ابزارها و زیرساختها و نقش شرکتها و شتابنده های مرتبط برگزار می‌شود.

گفتنی است ، دبیرخانه همایش از همه مدیران، اساتید، دانشجویان، صاحبنظران، شرکت ها و کسب و‌ کارهای فعال در حوزه صنعت یادگیری الکترونیکی برای ارسال تجربیات و‌ حضور فعال در همایش دعوت بعمل آورده است.

لازم به ذکر است، چکیده گسترده ( Extended Abstract) مقالات پذیرفته شده توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه می شود همچنین این همایش بصورت وبینار و رایگان خواهد بود.علاقمندان می توانند از طریق راه های ارتباطی  پست الکترونیک همایش: elearningcovid۱۹.info@kntu.ac.ir و آدرس وب سایت همایش: http://elearningcovid۱۹.kntu.ac.ir با دبیر خانه همایش ارتباط بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش الکترونیکی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی یادگیری الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا

رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به فعالیت مراکز بین الملل این دانشگاه از آمادگی این دانشگاه برای پذیرش دانشجویان اخراج شده آمریکایی خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به برخورد تند و خشن پلیس آمریکا با دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه و نیز دستگیری جمع زیادی از دانشجویان و اساتید آزادیخواه آمریکایی، دانشگاه پیام نور آمادگی بورسیه و پذیرش این دانشجویان را در مراکز فعال بین الملل این دانشگاه در اقصی نقاط جهان دارد.

هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد

تقی زاده همچنین افزود؛ دانشگاه آمادگی دارد ضمن آموزش زبان فارسی به این دانشجویان در رشته مطابق با تحصیل دانشجویان آمریکایی شرایط ادامه تحصیل آنان را فراهم نماید.

رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به بسترهای مناسب الکترونیکی دانشگاه پیام نور گفت؛ دانشگاه پیام نور با امکانات آموزش الکترونیکی و بهره مندی از آموزش مجازی نیز میتواند این دانشجویان را بورسیه تحصیلی نموده و در رشته هایی که در مراکز بین الملل و مراکز داخلی دائر است در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان آمریکایی تعلیق شده را تحت آموزش قرار دهد.

تقی زاده در پایان با اشاره به هماهنگی های بعمل آمده با رییس مرکز امور بین الملل و نمایندگی های فعال دانشگاه در کشورهایی چون؛ کانادا، آلمان، امارات و دیگر کشورها، گفت : دانشگاه پیام نور این دانشجویان را با همان شرایطی که در کشور خودشان تحصیل می کردند پذیرش کرده و تسهیلات و امکانات تحصیل در اختیارشان قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی
  • کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم برگزار شد
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد