Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید حاجی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره استقرار شتاب‌دهنده‌ها در سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب اظهار کرد: با فرصتی که در روزهای کرونایی و ایام تعطیلی دانشگاه در اختیار قرار گرفت، رایزنی‌های مطلوبی با شتاب‌دهنده‌های تخصصی حوزه فناوری‌های آموزشی به‌عمل آمد.

وی افزود: باتوجه به موضوع فعالیت‌ سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب که در حوزه فناوری آموزشی تعیین شده، حرکت و پایداری در کسب‌وکارهای این حوزه سختی‌ها و پیچیدگی‌های خاصی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سرای نوآوری فناوری‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب بیان کرد: با محدودیت‌هایی که در شتاب‌دهنده‌های فعال در این حوزه با آن مواجهیم، چالش‌های بسیاری در تعامل با شتاب‌دهنده‌ها به‌وجود آمده است.

حاجی‌پور با اشاره به تنوع مخاطب سرای نوآوری فناوری‌های آموزشی، عنوان کرد: پایه و اساس فناوری از توسعه پلتفرم‌های آموزشی و یادگیری ل می‌گیرد، از این حیث مخاطبان بسیاری از رشته‌های گوناگون به این سرا مراجعه خواهند کرد.

وی ادامه داد: با شتاب‌دهنده «متان» فعال در حوزه فناوری آموزش توافق به‌عمل آمده تا به‌عنوان نقش اول تیم شتاب‌دهی سرای نوآوری حضور داشته باشند. جلسات مختلفی با این تیم منعقد شده و تاکنون ایده‌های جذابی برای اجرا به تصویب رسیده است.

سرپرست سرای نوآوری فناوری‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب خاطرنشان کرد: تیم شتاب‌دهی در جلسات اخیر ارزیابی استارت‌آپ‌ها نیز حضور دارند و در انتخاب گروه‌های کسب‌وکار دارای رای هستند.

حاجی‌پور از نقش پررنگ شتاب‌دهنده‌ها در هیئت مدیره سرای نوآوری و مواقع تصمیم‌گیری نیز خبر داد.

انتهای پیام/

358 / 167 سرای نوآوری شتاب دهنده فناوری های آموزشی وحید حاجی پور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سرای نوآوری شتاب دهنده فناوری های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب فناوری های آموزشی شتاب دهنده شتاب دهنده ها سرای نوآوری حاجی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۷۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • فناوری هشدار دهنده بلعیده شدن باتری ابداع شد
  • گلایه از وضعیت شتاب‌دهی در حوزه زیست فناوری/اخذمجوزها محصول را منقضی می‌کند
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود