Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت ژیمناستیک لرستان گفت: بیش از چهار هزار و 500 نفر ورزشکار سازمان‌یافته در رشته ژیمناستیک در استان فعالیت می‌کنند وسه لرستانی نیز عضو تیم‌های ملی هستند.

حمزه امین منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: پس از شیوع بیماری کرونا در کشور تمامی فعالیت‌های هیئت ژیمناستیک در استان تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا فعالیت قهرمانی رشته  ژیمناستیک از 15 خرداد آغاز شده است، افزود: بیش از چهار هزار و 500 نفر ورزشکار سازمان‌ یافته در رشته ژیمناستیک در لرستان فعالیت می‌کنند. 

رئیس هیئت ژیمناستیک لرستان بیان کرد: سال گذشته تیم جوانان ژیمناستیک استان در مسابقات لیگ رتبه دوم کشور را کسب کرد که این نشان‌دهنده استعداد بالای جوانان لرستانی در این رشته مادر است.

امین منش با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در حوزه استعداد یابی در لرستان انجام شده است، تصریح کرد: در این استعدادیابی‌ها علاوه بر شناخت افراد مستعد برای رشته ژیمناستیک استعدادهای سایر رشته‌های ورزشی نیز شناسایی‌ شده و به هیئت‌های ورزشی مرتبط معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: لرستان در رده سنی جوانان و نوجوانان سه عضو تیم‌های ملی دارد و این امر حاصل تلاش شبانه‌روزی مربیان و ورزشکاران سراسر استان است.

انتهای پیام/85020

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان جوانان ژیمناستیک نوجوانان ورزش لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور

نایب رئیسان هیئت‌های شنای استان‌های کشور در نخستین جلسه هیئت‌های شنای استان‌های کشور  در اصفهان طرح‌های پیش رو برای گسترش شنای بانوان  را بررسی کردند.

 نایب رئیس فدراسیون شنا از مهم‌ترین عناوین این جلسه را بررسی اجرای طرح بانو توانا در کشور دانست وگفت: این طرح با هدف ورود و فعالیت بانوان بالای ۳۵ سال در رشته‌های آبی و شنا برای حفظ بیشتر سلامتی این قشر به زودی در سراسر کشور و با کمک مدارس شنا اجرا می‌شود.

خانم ورنوس افزود:در اجرای این طرح ،  هیئت شنای استان اصفهان از پیشتازان است و با توجه به موفقیت سه مدرسه شنای استان اصفهان در کشور عمکرد این هیئت الگویی برای هیئت‌های دیگر در این جلسه معرفی شد.


در پایان این جلسه از تلاش‌های نواب رئیس هیئت‌های شنای استان‌های کشور تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • سکاندار هیئت اسکی اصفهان مشخص شد
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور