Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر گلشهر گفت: کیسه‌های نان پارچه‌ای در سطح نانوایی‌های شهر گلشهر با هدف آگاه سازی شهروندان در کاهش استفاده از کیسه‌های پلاستیکی و ارتقای سلامت شهروندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شمس الله فیاضی در حاشیه رونمایی از کیسه‌های نان پارچه‌ای در نانوایی‌های شهر گلشهر که به صورت نمادین در یکی از نانوایی‌ها انجام شد، اظهار کرد: شورای شهر گلشهر، در راستای آگاه سازی در فرهنگ نه به استفاده از کیسه‌های پلاستیکی و ارتقای سلامت شهروندان با شعار کیسه‌های پلاستیکی کمتر، گلشهر پاک‌تر، این طرح را اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف دیگر طرح حمایت از تولید کننده داخلی بود که در این خصوص با تولید کننده قشر خیاط شهر بدون سودآوری برای شورای شهر قرار داد بستیم و یک‌هزار کیسه پارچه‌ای برای فروش تهیه شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گلشهر گفت: در مرحله نخست ۳۵۰ کیسه پارچه‌ای حمل نان در ۱۷ نانوایی شهر گلشهر توزیع شد.

فیاضی ادامه داد: به دنبال شیوع بیماری کرونا در راستای حمایت از تولیدکنندگان اقدام به تهیه ماسک و توزیع بین شهروندان را انجام دادیم.

کد خبر 432867

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گلشهر گلپایگان کیسه های پلاستیکی نانوایی خدمات شهروندان شوراي شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر گلشهر پارچه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح سلاجقه درباره عقب نشینی آب دریای خزر و حذف کیسه‌های پلاستیکی

آفتاب‌‌نیوز :

سلاجقه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره شرایط دریای خزر، اظهار کرد: دریای خزر شرایط نوسانات متعدد دارد و با توجه به شرایط اقلیمی و بهره بردای ۵ کشور از این دریا، این احتمال دارد که در فصول و سال‌های مختلف عقب نشینی یا بالاآمدگی داشته باشد. الان در بازه زمان عقب نشینی هستیم. کشور‌های حوزه آبریز خزر باید در قالب کنوانسیون تهران وظایف خود را اجرا کنند. دولت سیزدهم پس از ۶ سال این کنوانسیون را احیا کرد.

وی افزود: در ژنو توافقات خیلی خوبی شد. کاپ ششم هم در تهران برگزار می‌شود و باید کشور‌ها اگر آب بند یا سدی ایجاد کرده اند، تکالیف خود را در این زمینه عملیاتی کنند.

وی درباره میزان عقب نشینی آب دریای خزر، گفت: در میانگین نوسانات وضعیت فعلی طبیعی است و سال‌هایی داشته ایم که این عقب نشینی بیشتر بوده است.

رئیس سازمان محیط زیست در خصوص جمع آوری کیسه‌های نایلونی، گفت: طبق اساس نامه دولت، کیسه‌های زیر ۲۵ میکرون از چرخه تولید و توزیع و مصرف در بازه زمانی ۵ ساله حذف می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • ۶ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • عرضه کیسه پلاستیکی ممنوع شد + فیلم
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • حذف کیسه‌های پلاستیکی در ایران | آب دریای خزر باز هم عقب‌نشینی کرد
  • توضیح سلاجقه درباره عقب نشینی آب دریای خزر و حذف کیسه‌های پلاستیکی
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • طرح ملی ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در اردبیل