Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی باشگاه پرسپولیس دیشب ساعت ۲۲ از طریق فرودگاه بین المللی شهید مدنی به تبریز رسیدند و مستقیم از فرودگاه راهی هتل شدند.

گفتنی است در مقابل ورودی هتل نیز مقررات سفت و سختی وضع شد تا مانع از تجمع هواداران این تیم در تبریز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب اینکه بازیکنان تیم پرسپولیس در بدو ورود به تبریز از ماسک استفاده کرده بودند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

پرسپولیس لشکری از مصدومان را در اردوی خود دارد و با این وضعیت به مصاف ماشین سازی خواهد رفت؛ محمد انصاری، وحید امیری، محمد نادری، محسن ربیع خواه و امید عالیشاه مصدومان پرسپولیس هستند.

شجاع خلیل زاده نیز آسیب دیدگی داشت که بهبود یافته است و با تیمش به تبریز آمده است. همچنین علیرضا بیرانوند هم باتوجه به اتمام قرارداد در ترکیب پرسپولیس جایی ندارد.

شاگردان گل محمدی در حال حاضر با ۵۳ امتیاز صدرنشین هستند و اختلافی ۱۲ امتیازی با سپاهان رده دومی دارند. ماشین سازی حریف سرخ پوشان هم با ۲۴ امتیاز دهم است.

تیم‌های ماشین سازی تبریز و پرسپولیس از ساعت ۲۰:۱۵امروز جمعه در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی تبریز به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال بازیکنان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سیدمرتضی قریشی گفت: گشت نظارتی بهداشتی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی هسته کلانشهر اهواز با حضور ارگان‌های از قبیل؛ فرمانداری، تعزیرات حکومتی، پلیس نظارت بر اماکن، بازرسی اصناف، صمت، جهاد کشاورزی شهرستان اهواز آغاز گردید.

وی افزود: در این گشت مشترک بیش از ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی شامل: قطعات گوشت تازه بدلیل تغییرات ارگانولپتیک،  گوشت قرمز حاصل از کشتار غیرمجاز و گوشت چرخ شده با سنگدان مرغ  از چرخه مصرف انسانی خارج گردید.

قریشی ادامه داد: در این بازدید‌های مشترک ۴ واحد متخلف بهداشتی به مراجع قضایی ارجاع معرفی و دستور پلمب ۲ واحد متخلف صادر شده است.

رئیس اداره دامپزشکی اهواز اضافه کرد: امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته، مواد خام دامی با سطح کیفی بهداشتی مطلوبی به دست مصرف کنندگان برسد و مردم با اطمینان خاطر نسبت به خریداری و مصرف محصولات مذکور اقدام کنند.

قریشی در پایان به شهروندان توصیه کرد: از خرید هرگونه گوشت، مرغ خام و فرآورده خام دامی در خارج از بسته بندی‌های مجاز خودداری نموده و در صورت مشاهده این اقلام مراتب را سریعا به اداره دامپزشکی اهواز اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک