Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@02:31:02 GMT

شرایط بحرانی یکی از بازیکنان استقلال

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۲۹۲۳

شرایط بحرانی یکی از بازیکنان استقلال

مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور تبریز در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر اظهار داشت: معمولا مربیانی که در کنفرانس شرکت می‌کنند در مورد شرایط تیم خودشان و تیم مقابل حرف می‌زنند، ولی ما بعد از بازی با سایپا تمرینی انجام ندادیم و نمی‌توانیم در مورد مسائل فنی صحبت کنیم. به خاطر اینکه ما برای بازی پارس قرار بود به جم برویم و کارت پرواز هم گرفتیم، ولی به ما خبر دادند به جز هشت نفر اولی،‌ تست کرونای پنج نفر دیگر هم مثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه یادآور شد: در آن گروهی که قرار بود به جم برویم،‌ هروویه میلیچ و امیرحسین کارگر تست‌شان مثبت بود و در تست دوم هم تست‌شان مثبت بوده است. اگر ما آن تیم را اعزام می‌کردیم،‌ در فرودگاه و هواپیما و حتی بازی ممکن بود برای سلامتی بازیکنان استقلال و مسافران بوشهر و بازیکنان تیم مقابل خطراتی ایجاد شود. در اصل ما به فکر سلامتی تیم خود و تیم مقابل بودیم و این سفر را کنسل کردیم. کاری که به نظرم تیم‌های دیگر انجام نمی‌دهند. همان اهوازی که ما رفتیم شبهه‌برانگیز بود، به دلیل اینکه قبل از بازی ما در خبرها خواندیم پنج بازیکن فولاد کرونا دارند و این مشکلات الان ما از سفر به اهواز شروع شد.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: پنج روزی تمرینات ما تعطیل شده بود و اصلاً نمی‌توانیم در مورد مسائل فنی صحبت کنیم. ما فقط دیروز با 12 بازیکن تمرین کردیم. بقیه بازیکنان مشکوک بودند و باید جواب تست‌شان می‌آمد، چون برای ما سلامت بازیکنان از همه چیز مهم‌تر است. الان شرایط کرونا نسبت به زمانی که بازی‌ها تعطیل شد،‌ بسیار بدتر شده است. متأسفانه بلافاصله هم برای ما بازی گذاشتند. ما با فدراسیون و سازمان لیگ صحبت کردیم تا بازی‌ ما را عقب بیندازند، اما می‌گویند دست ما نیست. من نمی‌دانم پس دست چه کسی است. خواهش می‌کنم آن نهادی که بازی دست آنهاست کمی به فکر بازیکنان باشد، چون واقعا بازیکنان با استرس تمرین می‌کنند.

نامجو مطلق ادامه داد: خواهش می‌کنم شرایط را درک کنند. متأسفانه تمرکز بازیکنان به‌هم ریخته است. یکی از بازیکنان ما شرایطش بحرانی و ریه‌اش درگیر شده است. نمی‌دانم چه کسی جواب این اتفاق را خواهد داد. ما پنج روز تمرین نکردیم و الان باید مقابل تیم خوب تراکتور بازی کنیم. همه جای دنیا فوتبال برای شادی و نشاط جامعه است، ولی متأسفانه ما در این شرایط فوتبال را با استرس بازی می‌کنیم و این تأثیر منفی روی روح و روان بازیکنان دارد. تیم ما الان با کمبود بازیکن مواجه است. خودمان غافلگیر شدیم. روز گذشته وریا غفوری تماس گرفت و گفت با توجه به کمبود بازیکن اجازه دهید من تست دوباره بدهم و در صورت منفی بودن در بازی شرکت کنم. این غیرت بازیکن را نشان می‌دهد، اما برای ما سلامت بازیکنان مهم است. من فکر می‌کنم با این شرایط کار برای همه تیم‌ها سخت است.

«شما فکر می‌کنید ما با آن شرایط به جم سفر می‌کردیم چه اتفاقی رخ می‌داد؟»، وی با طرح این پرسش خاطر نشان کرد: متأسفانه اصرار بر این است که بازی‌ها برگزار شود. خواهش من این است که کمی به فکر سلامت بازیکنان باشید، چون هر کدام از آنها خانواده دارند. من حتی امروز شنیدم از طرف وزیر ورزش دستور آمده که همه اماکن ورزشی را تعطیل کنند. ما فردا با تیم خوبی بازی داریم، ولی تیم ما از نظر شرایط ذهنی شرایط خوبی ندارند و در تمرین دیروز تیم بزرگ استقلال فقط 12 بازیکن بودند. این یک اتفاق نادر است و اطمینان دارم این تصمیماتی که امروز برای فوتبال گرفته می‌شود در تاریخ ثبت خواهد شد که در برهه‌ای که این همه مشکلات وجود داشت، فوتبال را راه‌اندازی کردیم و مشکلاتی که از این قضیه به وجود خواهد آمد در تاریخ ثبت می‌شود.

مربی تیم فوتبال استقلال افزود: امیدوارم همه بازیکنان در رده‌های مختلف اتفاق ناگواری برای‌شان نیفتد. حتی قبل از اینکه بازی‌ها شروع شود، مجیدی در یک جمع گفت، احساس می‌کنم تا کسی در فوتبال نمیرد، بازی‌ها را تعطیل نمی‌کنند. این صحبت مجیدی بود و الان می‌بینیم با تصمیماتی که گرفته می‌شود امکان دارد این اتفاق هم بیفتد، اما امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد. خود مجیدی الان فشاری زیادی رویش است،‌ او باید امروز صحبت می‌کرد، ولی به همین خاطر این وظیفه را به من داد. مربی باید برای نشست بیاید، ولی ما بعد از پنج روز تعطیلی تمرینات نمی‌توانیم در مورد مسائل فنی حرف بزنیم. امیدوارم اتفاق ناگواری نیفتد تا همه شرمنده تصمیماتی که گرفته می‌شود، نشویم.

نامجومطلق درباره تست جدید بازیکنان استقلال و اینکه تست چند نفر از آنها منفی بوده است بیان کرد: 12 بازیکن‌مان تست‌های‌شان منفی بوده است و تمرین کردند. پنج بازیکن دیگر به خاطر سلامتی‌شان اجازه تمرین ندارند و اگر جواب تست‌شان منفی باشد، می‌توانند کنارمان باشند، ولی باید بدون تمرین با تیم قدرتمند تراکتور بازی کنیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مجید نامجومطلق استقلال بازی ها تست شان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در بازی با شمس‌آذر از سه بازیکن جوان خود برای تغییر روند بازی استفاده کرد و سعی داشت با استفاده از انگیزه و دوندگی بالا شرایط را به سود تیم‌اش تغییر دهد.

بازیکنان شمس‌آذر با انتقال سریع توپ و دوندگی بالایی که داشتند جریان مسابقه را در کنترل خود نگه داشته بودند و کار برای بازیکنان پیکان سخت شده بود و رضا عنایتی 3 بازیکن جوان خود را به ترکیب فرستاد و تا حدودی جریان مسابقه تحت تاثیر قرار گرفت.

علی‌اصغر صادقی بازیکنی که در نیم فصل به جمع بازیکنان پیکان اضافه شد اولین تعویض این تیم در خط هافبک بود، این بازیکن در تیم ملی امید زیر نظر رضا عنایتی بازی می‌کرد از تیم مس‌رفسنجان به پیکان منتقل شد و در نیم فصل دوم 2 بار در ترکیب اصلی و 3 بازی به‌عنوان جانشین بازی کرده است.

ابوالفضل زمانی همزمان با صادقی به میدان آمد و با دوندگی بالایی که داشت در روند مسابقه تاثیرگذار بود، زمانی در دقایق پایانی مسابقه جای خود را به ابراهیم صالحی بازیکن باتجربه پیکان داد تا پس از 40 دقیقه حضور از زمین بازی خارج شود.

سومین تعویض رضا عنایتی استفاده از آرش هاشمی در خط حمله بود که این بازیکن می‌توانست تعویض طلایی پیکان باشد و فرصت طلایی را در دقیقه 83 مسابقه از دست داد.

عکس: امیر گلریز

دیگر خبرها

  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی