Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه چاپ فلسطین اشغالی نوشت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از گزارش ندادن رئیس شاباک به وی درباره هک شدن تلفن همراه وزیر جنگ این رژیم خشمگین شده و چند بار او را مؤاخذه کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در بحبوحه اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی بر سر طرح اشغال کرانه باختری و بودجه سال ۲۰۲۱، آشکار شدن پنهان‌کاری سرویس‌های امنیتی تل‌آویو در موضوع هک شدن تلفن همراه «بنی گانتز» وزیر جنگ کنونی این رژیم، تنش‌های جدیدی را به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مارس ۲۰۱۹ بود که شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد «نداف آرگامان» رئیس سازمان امنیت داخلی این رژیم (شاباک) جلسه‌ای محرمانه با گانتز داشته و در این جلسه به او گفته که تلفن همراه وی به دست افراد مرتبط با ایران هک شده است.

به نوشته روزنامه هاآرتص، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز از پنهان‌کاری شاباک درباره جزئیات این واقعه خشمگین شده و چندین بار به آرگامان به دلیل گزارش ندادن به وی در این باره شدیدا اعتراض کرده است.

هاآرتص بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده، نوشت از نظر نتانیاهو رئیس شاباک ملاحظات امنیتی را در نظر نگرفته بلکه سعی داشته به گانتز در گرفتن جای وی کمک کند. نتانیاهو در یکی از جلسات خصوصی درباره آرگامان گفت: «او از گانتز محافظت می‌کند».

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاآرتص: حماس دست نتانیاهو را خواند

هاآرتص: حماس دست نتانیاهو را خواند

دیگر خبرها

  • تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد
  • فشار وزیرجنگ اسرائیل بر نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس
  • شهادت حداقل ۲۱ نفر از جمله ۴ کودک در بمباران بامدادی رفح
  • گفتگوی وزیر جنگ آمریکا با همتای اسرائیلی خود درباره رفح
  • فشار وزیرجنگ اسرائیل بر نتانیاهو برای پذیرش آتش بس در غزه
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی
  • هاآرتص: حماس دست نتانیاهو را خواند
  • ممنوعیت فعالیت الجزیره در فلسطین اشغالی/ گانتز: شانس توافق کاهش یافت
  • نتانیاهو: شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم
  • ایهود باراک: حمله به رفح یک اشتباه بزرگ است