Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه دسامبر بود که شرکت شیائومی گوشی‌های شرکت تحت لیسانس خود را به صورت رسمی معرفی کرد. این گوشی‌ها Redmi K30 و K30 5G بودند. این دو گوشی، گوشی‌های میان‌رده اصلی شیائومی به حساب می‌آیند. از آن پس، دیده شد که شرکت شیائومی چهار مدل دیگر از گوشی‌های سری K30 را به صورت رسمی رونمایی کرد و به تازگی نیز اعلام کرده است که میزان فروش این دستگاه‌ها پس از معرفی، از مرز سه میلیون دستگاه در چین عبور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این هم، این سری از گوشی‌های شیائومی در ماه مارس از مرز یک میلیون دستگاه عبور کرد و یک رکورد جالب از خود به جای گذاشت.

بیشتر بخوانید

تمرکز شیائومی روی گوشی جدیدش با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

برای جشن گرفتن این موفقیت، شیائومی در نظر دارد تا حراجی برای تابستان راه‌اندازی کند. بر اساس این حراج، این شرکت قصد دارد نسخه ۱۲۸ گیگابایتی به همراه رم ۶ گیگابایتی Redmi K30 را به قیمت هزار و ۳۹۹ ین و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی به همراه رم ۸ گیگابایتی آن را با قیمت هزار و ۵۹۹ ین به فروش بگذارد. این حراج تنها در تاریخ هشتم تا دوازدهم جولای باز است و از طریق سایت رسمی شیائومی اتفاق می‌افتد.

در خبر‌های مربوط به شرکت شیائومی دیده می‌شود که این شرکت قصد دارد هفتمین عضو از خانواده K30 را معرفی کند. شیائومی Redmi K30 Ultra هفتمین عضو این خانواه است که انتظار می‌رود با تراشه پردازنده MediaTek Dimensity رونمایی شود. این گوشی دارای دوربینی چهارگانه خواهد بود و سیستم عامل آن با رابط کاربری جدید شیائومی، MIUI 12 همگام‌سازی شده است. دوربین اصلی این گوشی هوشمند قرار است حسگر ۶۴ مگاپیکسلی داشته باشد. همچنین گفته می‌شود K30 Ultra با پشتیبانی از فناوری 5G عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیائومی محصولات شیائومی گوشی هوشمند فروش شیائومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت: تمام نقل و انتقالات ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن توسط دفاتر اسناد رسمی و مشاوران املاک ممنوع بوده و با متخلفان از طریق مراجع ذیربط برخورد می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزارش تسنیم از شیراز، مهدی پوربهی گفت: بر اساس شیوه‌نامه اجرایی طرح نهضت ملی مسکن تخصیص واحد به متقاضیان در مرحله پایانی اجرای پروژه صورت خواهد پذیرفت و انعقاد قرارداد و واگذاری واحد‌ها تا مرحله پایانی پروژه امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی ادامه داد: بار‌ها از سوی شرکت عمران صدرا اعلام شده است که اگر متقاضی به دلیل تکمیل نشدن مبالغ یا ناتوانی در واریز سهم آورده خود تمایل به ادامه مراحل پروژه‌های نهضت ملی مسکن را نداشته باشد، باید نسبت به انصراف از طرح اقدام کند، لذا واگذاری یا انتقال آن به افراد دیگر غیرقانونی است، اما متأسفانه شاهد خرید و فروش غیرقانونی ثبت‌نام‌ها توسط مشاوران املاک هستیم که تمام عواقب آن برعهده خریداران و فروشندگان است.

پوربهی با اشاره به ماده 3 آیین نامه اجرایی طرح نهضت ملی مسکن که مقرر شد، همه امور مربوط به این طرح، مطابق با دستورالعمل‌ها و نمونه قرارداد‌های ابلاغی وزارت راه و شهرسازی انجام می‌گیرد، ادامه داد: با عنایت به ماده 23 قانون پیش فروش ساختمان، اشخاصی که بدون تنظیم سند رسمی اقدام به پیش فروش ساختمان یا بدون اخذ مجوز اقدام به درج یا انتشار آگهی کنند، به حبس از 45 روز تا 6 ماه یا جزای نقدی به میزان دو تا چهار برابر وجوه و اموال دریافتی محکوم می‌شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر صدرا، به دفاتر اسناد رسمی و مشاورین املاک اخطار داد و تاکید کرد: پیرو مکاتبات قبلی با توجه به ممنوعیت هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و پیشگیری از تبعات آتی و طرح دعاوی متعدد در این بخش نسبت به ثبت نقل و انتقال و انجام هرگونه معامله مربوط به واحد‌های مذکور و ثبت رسمی آنها در دفاتر اسناد رسمی و مشاورین املاک خودداری کنند.

انتهای پیام/424

 

دیگر خبرها

  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • شیائومی یک ساعت فوق‌مقاوم با ۱۵ استاندارد نظامی ساخت!/ عکس
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید