Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رییس مجلس شورای اسلامی، در حساب توییتری خود نوشت: «بعنوان رئیس فراکسیون اقدامات پیش دستانه اطمینان می‌دهم که برنامه همکارى ایران و چین علاوه بر بهبود ملموس وضعیت تجارت خارجی کشور، به اخراج آمریکا از منطقه نیز سرعت می‌دهد.

این برنامه رویکرد سیاسى ندارد و باعث گسترش منافع اقتصادی ایران و محدود شدن آمریکا در غرب آسیا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اخبار مرتبط توضیح دستیار رییس مجلس در امور بین الملل در خصوص سند راهبردی ایران و چین ویژگی‌های برنامه همکاری‌‌ ایران و چین از زبان رییس دفتر رییس جمهور تکذیب برخی گمانه زنی‌ها در مورد سند همکاری ایران و چین از سوی سخنگوی وزارت خارجه چرا مردم از جزییات برنامه 25 ساله همکاری‌های جامع ایران و چین بی‌اطلاعند؟/ چین و روسیه قابل اعتماد نیستند توافق 25 ساله ایران و چین از نگاه سفیر اسبق ایران در پکن مهمترین بخش های برنامه 25 ساله همکاری‌های جامع ایران و چین واکنش قهرمانپور به منتقدان قرارداد همکاری 25 ساله ایران و چین ماجرای قرارداد 25 ساله ‌ایران و چین چیست؟ واکنش آقاتهرانی به بحث در مورد برنامه همکاری 25 ساله ایران و چین پاسخ سخنگوی وزارت خارجه به گمانه زنی ها در مورد سند همکاری‌های ایران و چین توضیحات یک کارشناس ارشد مسائل استراتژیک در مورد برنامه 25 ساله همکاری ایران و چین

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا سند همکاری 25 ساله ایران و چین سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر

حوالی ساعت ۱و ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بلوار غدیر محدوده دانشگاه قم در اثر برخورد یکدستگاه سواری پژو پارس با یک جوان  حدودا ۱۷ ساله، یکی دیگر از خانواده‌های شهرمان داغدار شد.

در بررسی اولیه، سرعت بالای سواری پژو موجب بروز این حادثه تلخ بوده است. علت دقیق حادثه پس بررسی‌های تکمیلی توسط پلیس به مراجع قضایی اعلام می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • رئیسی: اشغالگر باید به فوریت اخراج، محاکمه و مجازات شود/ رئیس جمهور سریلانکا: ما حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردیم
  • رئیس‌جمهور: اشغالگر باید به فوریت اخراج، محاکمه و مجازات شود
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • مدیریت تعارضات پکن- واشنگتن؛ هدف پکن در میزبانی وزیر امور خارجه آمریکا
  • نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد
  • گام بلند ایران و پاکستان برای ارتقای روابط دوجانبه
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد