Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی شطرنج باز ایران با قبول شکست در مقابل نفر اول رنکینگ بانوان جهان از صعود به فینال مسابقات آنلاین شطرنج باز ماند.

به گزارش ایسنا، با توجه به شیوع کرونا و لغو اکثر رقابت‌های ورزشی، رشته شطرنج از جمله ورزش‌هایی بود که در اوایل کار با وجود لغو شدن بازی‌ها به صورت آنلاین رقابت‌های خود را ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارا سادات خادم‌الشریعه، بانوی شطرنج‌باز ایران که مدتی است در مسابقات رسمی حضور نداشته، تصمیم گرفت در رقابت‌های شطرنج آنلاین سرعتی بانوان شرکت کند.

در مرحله سوم این مسابقات بانوی شطرنج‌باز ایران در اولین دور با پیروزی ۷ بر ۶ در برابر حریف آمریکایی راهی مرحله بعد شد. در دور بعد خادم الشریعه به مصاف جو ونجون چینی رفت. بانوی شطرنج باز ایران توانست با یک پیروزی ارزشمند این شطرنج باز چینی و قهرمان جهان را شکست دهد.

خادم الشریعه که موفق شده بود به نیمه نهایی مسابقات آنلاین شطرنج راه پیدا کند به مصاف هو یفان ، بانوی شماره یک شطرنج جهان رفت.بانوی اول شطرنج ایران مقابل این شطرنج باز چینی با نتیجه هشت بر دو شکست خورد و از صعود به فینال این مسابقات باز ماند.

با این نتایج خادم الشریعه باید در دیدار رده بندی به مصاف الکساندرا کاستنیوک، قهرمان سابق بانوان جهان از روسیه برود. همچنین فینال این مسابقات بین هو یفان و کاترینا لانگو برگزار خواهد شد.

این مسابقات آنلاین در چهار مرحله پیگیری می‌شود که در هر مرحله ۱۶ بازیکن به صورت حذفی بازی خواهند کرد. این مسابقات تا ۳۰ تیر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سارا خادم الشریعه شطرنج بانوی شطرنج باز ایران مسابقات آنلاین شطرنج باز خادم الشریعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج‌ بازیکن ابتدایی شمسایی برای صعود به فینال

به گزارش ورزش‌سه، دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ ( هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳) در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا برگزار می شود.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ایران ترکیب زیر را برای شروع این دیدار انتخاب کرده است:

باقر محمدى، محمد حسين درخشانی، مهدى كريمى، سالار آقاپور،بهروز عظيمى

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • پنج‌ بازیکن ابتدایی شمسایی برای صعود به فینال
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو