Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زهره هراتیان، رئیس ایفمارک درباره بیماری کرونا بیان کرد: با یک پدیده جدید مواجه هستیم که هیچ پیش بینی درباره رفتارش نداریم. سازمان بهداشت جهانی امروز یک حرف می‌زند و فردا به دلیل اطلاعات به دست آماده، حرف دیگری می‌زند. باید هر روز جلسه ستادی داشته و آماده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در رابطه با شایعات به وجود آمده با حضور همسرش، هومن افاضلی روی نیمکت پارس جنوبی مقابل استقلال گفت: این قضاوت دوستان است و من تلاش کردم کار خودم را درست انجام بدهم. برای من مهم نیست که ۲ طرف داستان چه کسانی هستند.

هراتیان در خصوص تعداد مبتلایان فولاد به کرونا گفت: از بازیکنانی که تست آنها مثبت بود، دوباره تست گرفتیم. شاید آذری از منفی‌ها هم تست گرفته است. مدیرعامل شاید اجازه داشته باشد تعداد مبتلایان را بگوید، اما من به عنوان پزشک اجازه ندارم چیزی بگویم. ما در هفته گذشته اعلام کردیم هیچ نقشی در نوشتن پروتکل نداشتیم و پروتکل به ما ابلاغ شده است.

او خاطرنشان کرد: هیچ مورد مثبتی که از طرف باشگاه در تست‌های مراکز معتبر وزارت بهداشت و درمان انجام شده، رد نشده است. طبق بند پروتکلی که در تاریخ ۴ تیر ۹۹ به ما ابلاغ شد، اگر ۲۵ درصد از یک تیم چنین شرایطی را داشته باشد، باید به قرنطینه برود. چون این پروتکل ۲ماه قبل تدوین شده بود، باید تیم ها ۲ هفته در قرنطینه باشند. ما ۲ تست خوداظهاری از ۲ باشگاه گرفتیم و متوجه شدیم ۲ تست منفی داریم. هیچ علامتی وجود ندارد و به تیم‌ها اعلام کردیم بازگشت این بازیکن‌ها با رعایت اصول پزشکی به فعالیت‌های فوتبالی بلامانع است.

رئیس ایفمارک عنوان کرد:  تیم فولاد مدیرعاملش اعلام کرد که تست بازیکنانش مثبت شده و در جریان کامل پرونده فولاد هستم، اما  درباره استقلال اطلاعاتی ندارم. عوارض این ویروس را برای روی ورزشکاران نمی‌دانیم و باید در خصوص آن مطالعه کنیم.  

او در پایان گفت: در پروتکل نوشته شده تمام آزمایشگاه‌هایی که مورد تأیید وزارت بهداشت هستند، می‌توانند زیرنظر ناظر فدراسیون پزشکی تست را انجام دهند. باید ناظر فدراسیون پزشکی ورزشی آنجا حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زهره هراتیان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس

 مهلت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای بارگذاری مدارک منتسب به دریافت مجوز حرفه‌ای به پایان رسیده است.

به گزارش مشرق، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی