Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@05:38:38 GMT

برخورد قاطع با مخاطرات سلامت جامعه

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۰۳۰۷

برخورد قاطع با مخاطرات سلامت جامعه

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سید محم دابراهیم اقبالی زارچ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر گفت: مقابله اساسی با ویروس کرونا و پیشگیری کامل از شیوع آن نیازمند تغییر در رفتار‌ها و اعمال افراد است و یکی از مهم‌ترین اقدامات پرهیز از حضور در تجمعات و محافل عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اعلام ممنوعیت برپایی تجمعات مردمی که سلامت عمومی مردم را در محرز تهدیدقرار دهند، اظهار داشت: با کسانی که با برگزاری مراسم موجب تشکیل تجمعات مردم را فراهم نمایند برخورد قانونی شده و بدون هیچ اغماضی با بانیان مراسم برای تهدید علیه بهداشت عمومی از طریق نقض پروتکل و قواعد بهداشتی با توجه به  مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونای استان و شهرستان نخواهد شد.

دادستان اشکذر با تأکید بر لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، تصریح کرد: دادستانی به منظور حقوق عامه و دفاع از امنیت، سلامت و نشاط اجتماعی مردم، رعایت نکردن  مصوبات و تشکیل اجتماعات را ناقض حقوق عامه مردم در حوزه سلامت می‌داند.

دادستان اشکذر افزود: با همراهی و اهتمام هرچه بیشتر مردم در نبود تشکیل و شرکت در اجتماعات و مراسمات، در مقابله با کرونا می‌توان امیدوار بود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان عمومی آسیب های اجتماعی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ مشتاق افزود: با اجرای این طرح خودروهای پلاک مخدوش توسط پلیس راهور توقیف و مالکان این خوردوها به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

وی در ادامه با تاکید برخورد جدی و قاطع با کلیه تخلفات با مالکان این خودروها گفت: اگر مخدوشی و دستکاری در ارقام پلاک صورت بگیرد جرم تلقی شده و ضمن تشکیل پرونده متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد  .

موضوع پلاک مخدوش یکی از عوامل جدی قانون گریزی و اخلال در نظم و انضباط ترافیکی به شمار می رود که پلیس راهور برای برخورد با این تخلف و جرم مشهود سازماندهی جدیدی را کلید زده است تا با نظارت و کنترل بهتر بتواند از آن جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • خیزشی برای همبستگی با مردم غزه
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است