Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:26:58 GMT

بخش عمومی ۱۶ اسکله تفریحی در مازندران احداث می کند

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۱۲۸۴

بخش عمومی ۱۶ اسکله تفریحی در مازندران احداث می کند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریان پور ظهر شنبه در جلسه هماهنگی طرح‌های گردشگری با موضوع اسکله دریایی با اشاره به لزوم توسعه گردشگری دریایی در استان مازندران از طریق ایجاد اسکله‌های چند منظوره، گفت: پس از تشکیل کمیته‌های کاری و مطالعه اسناد و بررسی‌های میدانی، تعداد ۱۶۵ پست اسکله در نوار ساحلی مازندران شناسایی و جانمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده تا کنون موافقت اولیه از سوی سازمان بنادر و دریانوردی کشور برای تعداد ۴۳ پست اسکله به نام اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران صادر گردید که عملیاتی شدن اسکله‌های مذکور منوط به ثبت نام متقاضیان سرمایه گذاری و تکمیل مدارک توسط آنها، صدور موافقت اصولی اولیه از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، تأیید اهلیت مالی و اجرایی متقاضیان سرمایه گذاری و ثبت نام نهایی آنها در سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور (Sn.pmo.ir ) جهت صدور مجوز نهایی به نام متقاضیان سرمایه گذاری داری اهلیت است.

خیریانپور با اشاره به اینکه تا کنون متقاضیان سرمایه گذاری بخش خصوصی برای تعداد ۲۷ پست اسکه چند منظوره اعلام آمادگی کردند که مکاتبات اداری و عملیات اجرایی آن در دست پیگیری است، تصریح کرد: متقاضیان سرمایه گذاری برای تعداد ۱۶ پست اسکه چند منظوره از بخش عمومی (شهرداری‌ها و دهیاری) است که ضرورت دارد، شهرداری‌ها و دهیاری در اسرع وقت نسبت به معرفی اشخاص طرف قرارداد خود اقدام نمایند تا در تحقق برنامه‌های توسعه گردشگری دریایی در استان مازندران تسریع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران ابراز امیدواری کرد: با احداث اسکله‌های چندمنظوره و تفریحی، امکانات مناسبی در حوزه گردشگری دریایی و رونق صنعت توریسم در استان مازندران فراهم شود.

بیش از ۴۰۰ کیلومتر نوار ساحلی در مازندران وجود دارد.

کد خبر 4971189

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن خیریانپور استانداری مازندران گردشگری دریایی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام شهرکرد ستاد مقابله با کرونا بیرجند سیستان و بلوچستان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی متقاضیان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد.

سیدفرامرز مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: پیگیر راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نور الشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی هستیم.

وی از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نور الشهدا خبر داد و افزود: این دو پروژه که به صورت سرمایه‌گذاری مستقیم اجرا خواهد شد از مطالبات مهم شهروندان اراکی است که به مرحله عملیاتی نزدیک شده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری در سال جاری، عملیاتی کردن پروژه‌هایی است که در سال گذشته طرح‌ریزی و مقدمات آن فراهم شده است.

مهاجرانی گفت: راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نور الشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی در حال پیگیری است.

وی افزود: امید است با دستورات شهردار و حمایت اعضای شورای شهر اراک، به زودی شاهد اقدامات مهم و تأثیرگذاری برای رفاه حال شهروندان باشیم.

کد خبر 747760

دیگر خبرها

  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • رشته های دانشگاهی را به سمت نیازهای جامعه سوق دهیم
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر