Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ قیمت برخی از اقلام لبنی، میوه و سبزیجات و پروتئینی در بازار امروز مشهدمقدس اعلام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، قیمت برخی از اقلام لبنی، میوه و سبزیجات و پروتئینی در بازار امروز مشهدمقدس اعلام شده است.

قیمت مسکن ایلام به تهران رسید؛ نرخ هر متر واحد مسکونی از 10 میلیون تومان فراتر رفتقیمت‌های سرسام‌آور در بازار ایلام حکایت از نابسامانی‌ و سوء مدیریت داردانتقاد رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از نحوه قیمت‌گذاری سنگ‌آهن؛ دست رانت‌خواران را قطع خواهیم کرد

نکته مهم در این زمینه این است که قیمت این اقلام نسبت به هفته گذشته بعضا شاهد رشد نسبتا بالایی بوده که باید از سوی ناظران بازار تمهیدی برای آن اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ردیف

             نام کالا

قیمت

توضیحات

1

هندوانه

2500

هر کیلوگرم

2

موز

16000

هر کیلوگرم

3

هلو

8000

هر کیلوگرم

4

شلیل

10000

هر کیلوگرم

5

خیار

5000

هر کیلوگرم

6

گوجه فرنگی

3500

هر کیلوگرم

7

پیاز

5000

هر کیلوگرم

8

سیب زمینی

3000

هر کیلوگرم

9

ماست

6000

700 گرمی

10

شیر

4000

900 گرمی

11

خامه

7500

250 گرمی

12

قهوه

35000

250 گرمی

13

ماسک

8500

سه عددی

14

تخم مرغ

15000

هر کیلوگرم

15

پنیر

7500

450 گرمی

16

دوغ

8000

یک و نیم لیتری

17

پوشک

25000

بسته 10 عددی

انتهای پیام/282/ت

R41347/P/S6,1188/CT7 بیشتر بخوانید... قیمت میوه، حبوبات و مواد پروتئینی در اصفهان؛ پنجشنبه ۱۹ تیرماه + جدول قیمت میوه، لبنیات و مواد پروتئینی در شهرکرد؛ چهارشنبه ۱۸ تیرماه+ جدول قیمت انواع میوه، حبوبات، گوشت و مرغ در سمنان؛ سه‌شنبه ۱۷ تیرماه + جدول

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، صالحی گفت: با هدف تأمین کالا‌های مورد نیاز جامعه، از نیمه دوم اسفند پارسال تا کنون، بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی تنظیم بازار به این شهرستان اختصاص یافته است که به‌منظور کنترل قیمت در حال توزیع هستند.

او افزود: اقلام طرح تنظیم بازار به میزان ۸ تن برنج وارداتی هندی، ۵ تن شکر، ۴ تن گوشت منجمد بوده که با نرخ مصوب دولتی در این شهرستان توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان اظهارداشت: توزیع برنج هندی با قیمت کیلویی ۳۵هزار تومان و همچنین شکر با قیمت کیلویی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت منجمد کیلویی ۳۱۰ هزار تومان در فروشگاه اقتصاد مقاومتی توسط اتحادیه تعاونی روستایی سپیدان عرضه شده است.

صالحی یادآور شد: همچنین شش و نیم تن میوه شب عید شامل سیب سفید و قرمزبه قیمت ۲۶ هزار تومان، پرتقال هر کیلو ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و خرما کیلویی ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان تأمین و در سطح شهرستان توزیع شد.

او گفت: در روز‌های آینده مرغ منجمد نیز برای کنترل بازار مرغ گرم در شهرستان توزیع خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان تصریح‌کرد: به منظور مقابله با گران‌فروشی و احتکار اقلام و کالا‌های اساسی، بازرسی از فروشگاه‌های مربوط، توسط بازرسان این مدیریت و اتاق اصناف شهرستان به‌طور منظم صورت‌می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت جدید محصولات مدیران خودرو + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول