Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:28:44 GMT

حضور قهرمان جهان در کسوت مربی در لیگ برتر کشتی

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۳۲۴۷

حضور قهرمان جهان در کسوت مربی در لیگ برتر کشتی

تیم سایپا خزر که چند روز قبل آمادگی رسمی خود را برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد، جام یادگار امام(ره) اعلام کرده بود، امروز (شنبه) قرارداد ۶ کشتی‌گیر را ثبت کرد. مهدی تقوی که سرمربیگری این تیم را برعهده دارد، به عنوان نماینده باشگاه سایپاخزر در جریان ثبت قرارداد کشتی گیران، آن‌ها را همراهی می‌کرد.

در نهایت امروز عزت الله اکبری، علی شعبانی، سیداحمد محمدی، دانیال حجتی، ابوالفضل حاجی پور و مهرشاد اکبری قراردادشان را با تیم سایپاخزر امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بعد از اینکه سال گذشته تیم اترک خراسان شمالی در لیگ برتر کشتی آزاد حاضر شد و به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد و در جام باشگاه های جهان هم سوم شد، برای فصل جدید لیگ برتر هم نماینده بجنورد اعلام آمادگی کرده است.

شهرداری بجنورد آمادگی خود را برای حضور در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد، جام یادگار امام(ره) اعلام کرده و بدین ترتیب نماینده استان خراسان شمالی در این فصل با این نام در مسابقات حاضر خواهد شد.

خبر دیگر از لیگ برتر کشتی اینکه تیم هیات کشتی یزد که به عنوان نماینده استان یزد برای نخستین بار در لیگ برتر کشتی فرنگی، جام یادگار امام(ره) شرکت خواهد کرد، مدیرفنی، سرمربی و سرپرست خود را معرفی کرده است.

بر اساس نامه‌ای که به سازمان لیگ کشتی ارسال شده، بهرام مشتاقی به عنوان مدیرفنی، ملک محمد بویری به عنوان سرمربی و سیدعلی رفوگر به عنوان سرپرست تیم هیات کشتی یزد معرفی شدند

برچسب‌ها بجنورد جام باشگاه های جهان لیگ برتر کشتی علی شعبانی شهرداری بجنورد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد جام باشگاه های جهان لیگ برتر کشتی علی شعبانی شهرداری بجنورد بجنورد جام باشگاه های جهان لیگ برتر کشتی علی شعبانی شهرداری بجنورد لیگ برتر کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز قهرمان لالیگا شد و این به لطف پیروزی برابر کادیز و سپس شکست بارسا برابر خیرونا محقق شد. 

رئال حالا 36 بار قهرمان لالیگا شده و چهار هفته زودتر نیز قهرمانی‌اش مسجل شد. این دومین قهرمانی رئال در لالیگا با هدایت کارلتو بود. فصل 22-2021 نیز مربی ایتالیایی رئال را قهرمان کرده بود.

در تاریخ رئال یک‌بار دیگر نیز سابقه داشته که تیم در هفته 34 قهرمان شود که به فصل 90-1989 برمی‌گردد. یعنی زمانی که جان توشاک ولزی هدایت رئال را برعهده داشت. 

رئال در 15 آوریل 1990 با تساوی بدون گل در زمین وایادولید قهرمانی‌اش مسجل شد در حالی که هنوز 4 هفته باقی‌مانده بود. در آن فصل رئال برای اولین‌بار در تاریخش از رکورد 100 گل زده در یک فصل گذشت و 107 گل به ثمر رساند. این رکورد تا سال 2012 برپا بود تا اینکه رئال با هدایت ژوزه مورینیو رکورد 121 گل را ثبت کرد.

لازم به ذکر است که جان توشاک 5 سال پیش مدتی کوتاه هدایت باشگاه تراکتور را نیز برعهده داشت.

دیگر خبرها

  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • دوری قهرمان نامدار کشتی ایران از تمرینات +عکس
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • عفونت چشم بلای جان قهرمان کشتی شد
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار