Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سید میعاد صالحی در نامه‌ای خطاب به عادل آذر با اشاره به بیانیه اخیر دیوان محاسبات درباره اظهاراتش گفت: «در بیانیه منتشر شده، اظهارات اینجانب «سراسر کذب» عنوان شده است. البته بهتر بود به جای فرافکنی، به موارد مربوطه و شائبه سوء استفاده از جایگاه شغلی به صراحت پاسخ داده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال به جلسه خرداد ماه ۹۸ حدود ساعت ۱۲:۴۵ تا ۱۳:۳۰ در دفتر جنابعالی در دیوان محاسبات  اشاره‌ای نشده است، آیا آن جلسه و محتوای آن را تکذیب می‌کنید؟!

افشاگری جنجالی مدیرعامل معزول صندوق بازنشستگی | واکنش دیوان محاسبات کشور

صالحی با بیان این ادعا که نامه مورخ ۱ /۴/ ۹۸ معاون دیوان محاسبات در خصوص وی حاوی موارد کذب و کتمان حقیقت در خصوص عنوان مدرک دکتری او از دانشگاه صنعتی شریف و سوابق مدیریتی و اقتصادی اوست، ‌ادامه داد: «نامه‌ای که در پاسخ به استعلام بی‌سابقه رئیس وقت کمیسیون اجتماعی مجلس ارسال شده است. جالب اینجاست که داماد آن رئیس کمیسیون، معاون همان مدیر عامل نجومی‌بگیری بود که در زمان اینجانب برکنار و گزارش آن را نیز برای شما ارسال کردم و در گزارش تفریغ بودجه سال ۹۷ به آن اشاره نموده‌اید که متوسط ماهیانه ۵۳ میلیون تومان خالص دریافتی داشته است. آیا این همان هلدینگی نیست که به طور کاملا اتفاقی باجناق شما بر خلاف قواعد ابلاغی صندوق سرپرست شرکت زیرمجموعه آن شده بود؟!»

مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی در بخش دیگری از این نامه گفت: «در بخشی از بیانیه موصوف، به نوعی تهدید به شکایت از اینجانب در مراجع قضایی شده است! این درحالیست که اتفاقا اینجانب با توجه به صحبت‌های اخیر رئیس محترم دستگاه قضا مبنی بر پیگیری و مواخذه مدیران دارای مسئولیت، نسبت به بیان موارد مذکور اقدام نمودم و تقاضای رسیدگی داشته‌ام و در صورتی که اصرار بر بیانیه‌پراکنی و فرافکنی داشته باشید، شکایت از جنابعالی و معاونتان به دلایل «بیان کذب، کتمان حقیقت، شائبه تبانی و سوء استفاده از جایگاه شغلی» در دستور کار قرار خواهد گرفت.»

کد خبر 529924 برچسب‌ها دیوان محاسبات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دیوان محاسبات دیوان محاسبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موعود شمخانی دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری دولتی برنا نوشت: یک منبع آگاه بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

بنابر خبری که در پایگاه خبری انصاف‌نیوز منتشر شده، ادعا شده که موعود شمخانی به اتهام دست داشتن در پرونده اختلاس ۱۳۰ هزار میلیارد تومانی بازداشت شده است.

دیگر خبرها

  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه را به موقع به مجلس داده است
  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳
  • دیوان محاسبات گزارش «تفریغ بودجه» را به موقع به مجلس داده است
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد