Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خوزستان گفت : ۱۷ سارق مسلح و زورگیر سابقه دار در شهرستان دزفول با ۲۷ فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند .

به گزارش رکنا، سردار حیدر عباس زاده بامداد یکشنبه با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه وزورگیری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی دزفول با کار اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند محسوس، نامحسوس و مستمر درطول یک هفته گذشته موفق به شناسایی ۱۷ نفر از سارقان مسلح و زورگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات پلیس دزفول برای دستگیری 17 سارق زورگیر

وی اظهار داشت : ماموران پس از هماهنگی قضایی طی چند عملیات جداگانه این سارقان مسلح و زورگیر سابقه دار را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده اظهار داشت: سارقان به تعداد ۲۷ فقره انواع سرقت شامل چهار سرقت مسلحانه ،۶ سرقت به عنف ، ۱۲ سرقت موتورسیکلت عادی و پنج فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

کشف سلاح از مخفیگاه زورگیران در دزفول

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعداد سه قبضه سلاح غیر مجاز شکاری کشف شد، گفت: این اقدامات سلبی ماموران پلیس آگاهی دزفول باعث رضایتمندی بالای مردم و مسوولان این شهرستان شده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا سرقت سرقت مسلحانه اخبار حوادث قانون زورگیر دزفول مسلح سارق مسلح حوادث دزفول اخبار خوزستان کرونا اخبار تهران فیلم عکس حوادث تهران کرونا ویروس تهران ویدئو ویدیو رقص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد

سرهنگ رضا صادقی پور، سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو خبر درگیری در آدرس خیابان سهروردی شمالی ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد بلافاصله به محل مراجعه کرده و ۵ نفر آقا با صورت پوشانده، عینک، ماسک و دستکش در محل مشاهده شدند که قصد سرقت از یک کلینیک ترک اعتیاد را داشتند.

سر کلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: سارقان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله در مسیر‌های مختلف از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تعقیب و گریز ادامه داد: ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار پس از طی مسافتی موفق به دستگیری دو نفر از سارقان شدند و متهمان دیگر از محل گریختند.

سرهنگ صادقی پور بیان کرد: در بازرسی اولیه از متهمان شوکر و سلاح سرد کشف شد و متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر اقدام به سرقت به شیوه زورگیری اعتراف کردند و طبق اظهارات شاکی متهمان قصد سرقت از کلینیک را داشتند و متهمان به کلانتری انتقال داده شدند.

سر کلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت با توجه به متواری شدن سه نفر از متهمان خاطرنشان کرد: دستگیری سایر سارقان نیز در دستور کار پلیس قرار گرفته و متهمان به همراه پرونده جهت بررسی بیشتر و کشف جرایم احتمالی تحویل مقام قضایی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران | خواهر سرکرده باند بود
  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران/ کشف ۴۰ پرونده دزدی
  • سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد