Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت علمی دانشگاه آزاد شوشتر در اطلاعیه‌ای جزئیات برگزاری کلاس‌های عملی این واحد دانشگاهی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت علمی دانشگاه آزاد شوشتر در اطلاعیه‌ای در خصوص برگزاری کلاس‌های عملی نیمسال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ این دانشگاه اعلام کرد: در راستای اجرای برنامه زمانبندی آموزش و ارزیابی دروس عملی و بخش عملی دروس نظری-عملی و پیرو مصوبات شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد خوزستان و تاکید ریاست عالی دانشگاه بر برقراری آموزش کلاس‌های عملی دانشجویان و نیز در اجرای مقررات آموزشی دانشگاه آزاد شوشتر با ایجاد بستر مناسب بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی کلاس‌های عملی و بخش عملی دروس نظری-عملی را در محدوده زمانی ۲۱ تیر تا ۳ مرداد به صورت آموزش فشرده و حضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این اطلاعیه، برنامه ریزی حضور دانشجویان در کلاس از سوی گروه‌های آموزشی صورت گرفته و زمان تشکیل کلاس‌ها به طور روزانه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ است و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تعداد دانشجویان هر کلاس حداکثر پنج نفر تعیین شده است.
همچنین، ارزیابی و تعیین نمرات واحد‌های عملی همزمان با برگزاری کلاس‌ها صورت می‌گیرد و اساتید و دانشجویان شرکت کننده در کلاس‌های عملی باید قبل از حضور در کلاس‌های عملی در سایت سلامت به آدرس https://salamat.gov.ir ثبت نام کرده و گواهی لازم مبنی بر عدم ابتلا به ویروس کرونا را دریافت و به حوزه آموزش ارائه کنند.
محیط و فضای فیزیکی محل برگزاری دروس عملی اعم از کارگاه ها، آزمایشگاه ها، سایت‌های کامپیوتری، فضا‌ها و سالن‌های ورزشی به طور مداوم و به دقت ضدعفونی خواهد شد و اساتید و دانشجویان در طول فعالیت‌های عملی باید ضمن برخورداری از ماسک مناسب، به رعایت فاصله گذاری اجتماعی نیز توجه خاصی داشته باشند.
بر اساس این اطلاعیه، اسکان برای دانشجویان غیربومی و خوابگاهی (دانشجویان دامپزشکی) با رعایت اصول فاصله گذاری و هر نفر در یک اتاق فراهم شده است و دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع هر گونه ابهام می‌توانند با مدیر گروه مربوطه تماس حاصل کنند.
گفتنی است، این اطلاعیه در حالی از سوی معاونت علمی دانشگاه آزاد شوشتر اعلام و اجرایی شده که برخی از مخاطبان خبرگزاری دانشجو، مخالفت خود را با اجرای آن اعلام کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد شوشتر آموزش مجازی ویروس کرونا خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد شوشتر برگزاری کلاس ها کلاس های عملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود