Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در مسیر قهرمانی لیگ برتر قرار گرفته که هفته‌هاست شکستی را تجربه نکرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس در حال حاضر با ۵۶ امتیاز در رتبه اول جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و شانس اول قهرمانی در نوزدهمین دوره لیگ برتر است.

یکی از نکات جالب توجه اینجاست که پرسپولیس از هفته دوازدهم تا الان که بازی هفته بیست‌وچهارم پرسپولیس برگزار شده، تا الان هیچ باختی را در کارنامه خود ثبت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین شکست سرخپوشان به بازی هفته دوازدهم این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی تهران بازمی‌گردد.

از آن روز تا الان پرسپولیس هیچ باختی را تجربه نکرده و غیر از تساوی با استقلال در هفته نوزدهم، همه دیدار‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته که آمار قابل توجه را به نام خود ثبت کرده است. گفتنی است؛ یکی از برد‌های پرسپولیس مربوط به بازی این تیم مقابل سپاهان است که در نهایت برگزار نشد و کمیته استیناف رای به سه بر صفر شدن بازی داد.

با این شرایط، پرسپولیس در حالی در مسیر قهرمانی لیگ برتر قرار گرفته که هفته‌هاست هیچ تیمی نتوانسته ترمز آنها را بکشد. از جمع این پیروزی‌ها، پنج برد پرسپولیس در زمان حضور کالدرون روی نیمکت این تیم بود و ۷ برد هم یحیی گل‌محمدی به دست آورده است.

پرسپولیس حالا باید خود را آماده حضور در بازی هفته بیست‌وپنجم مقابل فولاد خوزستان کند و باید دید شاگردان گل‌محمدی می‌توانند روند پیروزی‌های خود را ادامه دهند یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گابریل کالدرون یحیی گل محمدی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در استان های واحد های سیار با کیفیت مطلوب مستقر می کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در گفتگو با رسانه ها درباره پخش برخی بازی های لیگ برتر با کیفیت نامطلوب گفت: من از پخش با کیفیت نامطلوب بازی ها عذر خواهی می کنم، دلیل این مسئله این است که در برخی از استان های کشور هنوز تجهیزات تصویر برداری با کیفیت فراتر موجود نیست.

وی افزود: برای رفع این مسئله حداقل در بازی های لیگ برتر از واحد های سیار فراتر یا همان HD استفاده خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • در استان های واحد های سیار با کیفیت مطلوب مستقر می کنیم
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟