Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:40:58 GMT

نیروی انتظامی در صف اول مبارزه با جنگ نرم دشمن است

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۰۸۳۷

نیروی انتظامی در صف اول مبارزه با جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مازندرانی امروز یکشنبه در دومین روز از هفته عفاف و حجاب و تقدیر از خانواده‌های نیروی انتظامی لرستان، اظهار داشت: حجاب به خاطر هم خوانی کامل با ارزش‌ها و الگوهای فرهنگی حاکم بر جامعه اسلامی نقش بسزایی در حوزه مصالح فردی و اجتماعی دارد.

وی، حجاب را یکی از نعمت‌ها و هدایای الهی دانست که با ویژگی روحی و جسمی زن هماهنگی دارد، گفت: پوشش نخستین نماد فطری انسان در روی زمین بوده است که از همان آغاز آفرینش بشر، زن و مرد کوشیدند تا به هر شیوه ممکن آن را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، ادامه داد: مسئله حجاب در ادیان و اقوام پیش از اسلام نیز مورد توجه بوده است و اسلام نیز منطبق بر فطرت بشراست، اهمیت ویژه ای برای آن قائل شده است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش ناجا در پاسداری از هنجارهای جامعه اشاره و گفت: نیروی انتظامی از جمله سازمان‌های مهم در پاسداری از هنجارها، ارزش‌ها و مرزهای اخلاقی کشور بوده و کارآمدی این نیرو نقش مهمی در جامعه پذیری مردم و قانون گرا شدن آنها داشته است.

وی، بیان داشت: استکبار جهانی با ترویج سازمان یافته و فرهنگ ضد توحیدی و ضد کرامت انسانی درصدد فتح مرزهای اخلاق و عفاف از جامعه بوده و به دنبال تربیت انسان لذت طلب به مثابه حیوان جنسی است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، عنوان کرد: برای مقابله با اهداف دشمنان نظام بایستی اعتماد به نفس، شهامت و مدیریت هوشمندانه به مبارزه جدی با آنها پرداخت و نیروی انتظامی در این جنگ نرم در صف اول مبارزه قرار دارد.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی، گفت: امنیت اخلاقی و پایدارسازی آن نقش بسزایی در سلامت فردی و اجتماعی جامعه داشته و ضامن تحقق امنیت پایدار به مفهوم عملی آن است.

وی، افزود: امنیت اخلاقی نیازمند شناخت شاخص‌ها و ساز و کارهای مدیریت علمی با مشارکت خود مردم، سازمان‌ها و نهادهای اجتماعی و دولتی است و توانایی و مدیریت کارآمد خانواده‌ها، نهادهای آموزشی، تربیتی و پرورشی کشور و همچنین نظام اداری و نیروی انتظامی نقش بسزایی می‌توانند در تأمین امنیت اخلاقی داشته باشند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، تصریح کرد: استفاده بهینه از ابزارها و فناوری جدید مانند فضای مجازی به مثابه یک فرصت ارزشمند برای مقابله با نا امنی‌های اخلاقی و ترویج اخلاق و ارزش‌های اسلامی است.

کد خبر 4971883

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان سید اسماعیل حسینی حجاب و عفاف ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان قزوین ایلام ستاد مقابله با کرونا بیرجند شهرکرد استانداری سمنان سیستان و بلوچستان خطبه های نماز جمعه حجاب و عفاف انتظامی لرستان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر جمعه سردار احمدرضا رادان فرمانده کل نیروی انتظامی کشور در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه‌السلام قم حضور یافت و در مراسمی از وی به دلیل اجرای طرح نور تقدیر شد.

فرمانده فراجا در این مراسم گفت: نیروی انتظامی در راستای اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نخواهد کرد چرا که هجمه دشمنان در این زمینه بسیار است و خطرات فراوانی جوانان این کشور را تهدید می کند.

وی افزود: نیروی انتظامی در راستای حفظ کشور از هیچ تلاشی در ابعاد مختلف از جمله موضوع حجاب و عفاف در میدان حضور دارد.

سردار رادان با بیان اینکه امروز شبهات فراوانی در موضوع حجاب و عفاف مطرح است افزود: حجاب و عفاف از موضوعاتی است که مورد تاکید دین و قرآن کریم است و این عرصه امروز از سوی دشمنان و داخلی های نادان مورد هجمه است.

وی گفت: حجاب و عفاف خاکریز حق و باطل است و اگر دشمنان با برنامه هایی که در این حوزه دارند به اهداف خود برسند با سایر اهدافشان نیز می رسند.

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه باید از سنگر حجاب و عفاف پاسداری کرد افزود: اگر این خاکریز با شکست مواجه شود کسی باقی نخواهد ماند که در برابر توطئه های جهان استکبار و ظالمان ایستادگی کند.

وی تصریح کرد: امروز که دشمن برای گسترش بی حجابی در جامعه تلاش می کند نباید در جبهه مقابل شاهد شک و تردید باشیم.

در این مراسم مادر شهید معماریان به ایراد سخن پرداخت و از نیروی انتظامی خواست تا در راستای حفظ حجاب و عفاف در جامعه همه تلاش خود با به کار گیرد و در این زمینه کوتاهی نکند چرا که بسیاری از جوانان در برابر هجمه های دشمنان در این عرصه در حال نابودی هستند.

پیام آیت الله مکارم شیرازی نیز خطاب به سردار رادان توسط حجت الاسلام والمسلمین محی‌الدین مکارم شیرازی فرزند این مرجع تقلید قرائت شد.

کد خبر 6089299

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند