Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان غنی زاده روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: بر اساس قرارداد اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور با سازمان تامین اجتماعی و به منظور حمایت از ناوگان بخش خصوصی اتوبوسرانی ، ثبت نام مجدد رانندگان بخش خصوصی جهت استفاده از پرداخت ۵۰ درصد حق بیمه توسط دولت آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت ۵۰ درصد حق بیمه رانندگان بخش خصوصی اتوبوسرانی از سال ۹۴ با مشکلاتی روبرو بود و امکان ثبت نام برای رانندگان جدید وجود نداشت که با پیگیری های لازم همکاران شرکت واحد این مشکل برطرف شد و مراحل ثبت نام رانندگان جهت بهره مندی از پرداخت ۵۰درصد حق بیمه توسط دولت در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غنی زاده گفت: در کنار امر فوق اتوبوسرانی تبریز با پرداخت یارانه به خطوط کم درآمد بخش خصوصی، تعویض روغن و ارائه رایگان خدمات تعمیرگاهی در صدد حمایت بیش از پیش از ناوگان تحت نظارت بخش خصوصی می باشد.

ناوگان اتوبوسرانی تبریز حدود ۸۰۰ دستگاه اتوبوس در اختیار دارد و روزانه نزدیک به ۶۵۰ هزار شهروند تبریزی توسط آن در مسیرهای مختلف جابجا می شوند.

برچسب‌ها تبریز اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور تبریز اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور بخش خصوصی حق بیمه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه

امتداد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به جایگاه وزین بیمه دی در صنعت بیمه کشور، گفت: برای پیشرفت و ارتقای ضریب نفوذ بیمه در کشور باید برنامه قابل اندازه گیری و نقشه راه داشت.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، اسماعیل قزل سفلی در اجلاس سراسری مدیران بیمه دی، با عنوان”جهش فروش و یکپارچگی سازمانی” که روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور مدیرعامل، معاونین و اعضاء هیات مدیره در شهر شیراز آغاز به کار کرد، با اشاره به اینکه بیمه دی در صنعت بیمه کشور جایگاه مناسبی پیدا کرده، گفت: با نگاه به برنامه هفتم توسعه و جهشی که قرار است در صنعت بیمه به وجود بیاید، جایگاه بیمه دی وزین خواهد بود، زیرا مدیران این شرکت در سطوح مختلف دارای انگیزه و برنامه اند که این موضوع این شرکت را منسجم تر خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به پیشرفت بیمه دی در ماه های اخیر گفت: کوتاه شدن پرداخت معوقات، کاهش زمان پرداخت مطالبات جامعه هدف به کمتر از دو ماه، گسترش پوشش بیمه ای از حیث انعقاد قرارداد با بیمارستان ها و مراکز درمانی و سهم بالای بیمه دی در قراردادهای بیمه تکمیلی، از نقاط خوب و موفقیت آمیز این شرکت بوده که من هم به سهم خودم از کارکنان این مجموعه تشکر می کنم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • اسرار قانون کار؛ ۱۰ به اضافه یک راز که از کارگران پنهان می‌کنند
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • تصادفات نیازمند کروکی/ آنچه رانندگان باید بدانند