Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:47:59 GMT

شان مسئولان خدمتگزاری به مردم است

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۳۲۷۸

شان مسئولان خدمتگزاری به مردم است

ایسنا/فارس استاندار فارس با تاکید بر اینکه شان مسئولان در دولت، خدمتگزاری به مردم است و هیچ شأن دیگری برای خود قائل نیستیم، گفت: برای اینکه نقش قانونی مسئولان، اجرایی شود به همراهی و کمک ائمه جمعه نیاز است.

عنایت‎الله رحیمی یکشنبه ٢٢ تیر در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس ضمن تبریک هفته بزرگداشت نماز جمعه، بیان کرد: اکنون حدود ١٠٥ نهاد نماز جمعه اعم از تشییع و سنی در استان فارس داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: برای ارتباط با ائمه جمعه در سراسر استان، نشستی مجازی با حضور فرمانداران و امامان جمعه در سراسر استان پیش بینی شده است.

استاندار فارس به شاخص‌های ماندگاری امام جمعه‌ها در ذهن مردم اشاره و بیان کرد: امامان جمعه‌ای که استبداد ستیزی، توجه به معنویت و اخلاق، رعایت انصاف در عمل، حق خواهی و حق طلبی را دردستور کار داشتند در ذهن مردم ماندگار شدند.

رحیمی به نقش ائمه جمعه اشاره و بیان کرد: وحدت آفرینی، ایفای انسجام اجتماعی، بصیرت افزایی، روشنگری، مشارکت افزایی و ترویج مباحث فرهنگی و دینی از رویکردهای عملی برجسته این عزیزان است.

استاندار فارس همچنین با بیان اینکه مسئولان از ایفای نقش ائمه جمعه در انتقادات دلگیر نشوند، افزود: اگلایه از دیدن نیمه خالی لیوان و ندیدن زحمات نظام و دولت است وگرنه هر مسئولی پذیرای انتقادات و کاستی‌هاست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استان فارس نماز جمعه خدمت ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ ائمه جمعه شهرهای مختلف استان اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه، بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران تأکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد