Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پایگاه تولیدی ایران خودرو کرمانشاه هم‌سو با اهداف استراتژیک گروه صنعتی ایران خودرو و با تکیه بر همت و همدلی مدیران و پرسنل تلاشگر خود موفق به دریافت نشان واحد نمونه صنعتی استان شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از ایکوپرس؛ در مراسم بزرگ‌داشت روز صنعت، شرکت ایران خودرو کرمانشاه به عنوان واحد صنعتی نمونه استان معرفی و لوح تقدیر دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سالی که از طرف رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید مزین شده، در راستای تحقق منویات معظم‌له، تولید سایت کرمانشاه در سه ماهه نخست امسال رشد 78 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را تجربه کرده است. این سایت تولید محصولات خانواده پژو پارس ایران خودرو شامل پارس اتوماتیک، پارس با موتور تی.یو.5 و پارس سال را برعهده دارد.
گفتنی است،‌ مراسم تقدیر از واحد نمونه صنعتی استان، با حضور استاندار کرمانشاه، معاون هماهنگی اقتصادی استاندار، رییس سازمان صمت و جمعی از مسوولان، صنعتگران و کارآفرینان استان کرمانشاه چهارشنبه 18 تیرماه در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد

فرماندار بروجرد از جریمه ۱۷۴ میلیارد ریالی یک واحد صنعتی متخلف در این شهرستان خبر داد.

مسلم مرادی امروز (۱۷ اردیبهشت‌ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیرو گزارشات واصله و بررسی میدانی گشت مستمر ستاد تنظیم بازار شهرستان از صنایع مختلف، پس از رصد و پایش شرکت‌های دریافت کننده مواد خام یارانه‌ای توسط گشت مشترک اداره تعزیرات حکومتی و اداره صمت، مشخص شده که این شرکت نسبت به فروش مواد خام دولتی در بازار آزاد اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این واحد صنعتی متخلف در بروجرد به علت فروش مواد خام دولتی در بازار آزاد و خارج از شبکه به ۱۷۴ میلیارد و ۴۶۸ میلیون و ۶۴۸ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: شرکت مذکور با مجوز دولتی اقدام به خرید ۱۳۲ هزار کیلوگرم مواد خام دولتی کرده و در بازار آزاد و خارج از شبکه توزیع به فروش رسانده است.

مرادی تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده تخلفاتی و ارجاع به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان و طی سایر مراحل قانونی، مدیرعامل شرکت مذکور به این میزان جریمه نقدی محکوم شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه
  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه
  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل