Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با قدردانی از همراهی مردم در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی افزود: با اعمال و تمدید محدودیت‌ها طی ۲ هفته اخیر امروز شاهد کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان هستیم.

وی با اشاره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار تا ۲۱ تیرماه امسال ۷۵۶ نفر مبتلا به بیماری سندرم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری است که از این تعداد ۳۲۶ نفر به طور قطع مبتلا به ویروس و ۴۳۰ نفر نیز مشکوک به بیماری کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از بستری بودن ۱۶۵ بیمار بدحال در بخش آی سی یو بیمارستان‌های استان خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد ۴۸ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل بوده که جزو بیماران بدحال به شمار می‌روند.

آقازاده به ۱۰۱ بیمار جدید بستری شده طی ۲۴ ساعت گذشته در استان اشاره کرد و گفت: این آمار نسبت به روزهای روند کاهشی دارد که امیدواریم مردم مانند روزهای گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراهی لازم را داشته باشند و شاهد کاهش روزانه آمار مبتلایان باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی از فوت ۷۷ نفر مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: تعداد بیماران کرونایی آذربایجان غربی که جان خود را از دست داده‌اند در مجموع به ۵۸۷ نفر رسیده است.

وی با اشاره به فوت چهار نفر در یک عروسی اضافه کرد: در پی برگزاری یک مراسم عروسی در آذربایجان‌غربی پدر و مادر عروس و داماد، بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده و تعداد دیگری از میهمانان نیز به این بیماری مبتلا شدند.

آقازاده با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا برگزاری مجالس عروسی، ترحیم، دورهمی و اجتماعات است، گفت: از مردم می‌خواهیم برای حفظ سلامت جان خود، دیگران و جامعه از حضور در هر تجمعی خودداری کنند تا شاهد قطع زنجیره کرونا در استان باشیم.

کد خبر 4972115

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان قزوین ستاد مقابله با کرونا ایلام بیرجند شهرکرد استانداری سمنان حجاب و عفاف خطبه های نماز جمعه سیستان و بلوچستان آذربایجان غربی کرونا در استان آمار مبتلایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه

به گزارش قدس آنلاین، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته افت ۱۳۰ هزار تومانی داشت و به ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۱۳۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۱۸۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۴ میلیون و۸۰۰ هزار تومان و ربع سکه با افت ۱۴۰ هزار تومانی ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته ۸۳ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۳۰ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز ۱۶ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز به ۲ هزار و ۳۲۲ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • روند کاهشی نرخ تورم ماهانه در استان یزد