Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:55:10 GMT

لقب اشتباهی؛ رئال سلطان پنالتی ها در لالیگاست؟

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۰۴۸۴۸

لقب اشتباهی؛ رئال سلطان پنالتی ها در لالیگاست؟

بر خلاف تصورات این رئال نیست که بیش از هر تیمی در فصل جاری برایش پنالتی گرفته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید جمعه شب در زمین خود توانست با دو گل بر دپورتیوو آلاوس پیروز شود. ابتدا روی خطای پنالتی چیمو ناوارو روی فرلاند مندی این کریم بنزما بود که توانست گل اول را به ثمر برساند و در نیمه دوم نیز مارکو آسنسیو روی پاس کریم توانست برتری رئال را دو برابر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سومین بازی متوالی بود که رئال از روی نقطه پنالتی موفق به زدن اولین گل خود می شد. برابر ختافه، بیلبائو و آلاوس رئال توانسته قفل بازی را از روی نقطه پنالتی بشکند.

 

 

 

 

پس از شروع مجدد لالیگا 4 بار به سود رئال اعلام پنالتی شده تا در مجموع 10 پنالتی به نفع کهکشانی ها در فصل جاری گرفته شده باشد. دو پنالتی نیز به ضرر این تیم اعلام شده است. به رئال سلطان پنالتی ها در لالیگا لقب داده اند اما در لالیگا بیش از همه برای ویارئال اعلام پنالتی شده است(11).

پس از اینکه داور به نشانه پنالتی برای رئال در سوت خود دمید، لالیگای 20-2019 با رکورد لالیگای 90-1989 نیز برابری کرد. در این دو فصل بیش از همه داوران اعلام پنالتی کرده اند(140 بار).

رئال بیستمین پنالتی متوالی خود را نیز تبدیل به گل کرد تا با رکورد سال های 1982 و 1984 خود برابری کند. کریم بنزما در مجموع ده بار در رئال پنالتی زده که همگی تبدیل به گل شده اند.

 

 

کریم بنزما رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریم بنزما رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت

رئال مادرید به روند درانی کریم بنزما کمک می کند.

طرفداری | کریم بنزما، مهاجم الاتحاد عربستان برای انجام معاینات تکمیلی و تنظیم برنامه ریکاوری پس از مصدومیت به رئال مادرید بازگشت.

بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد.

این فوتبالیست 36 ساله در این فصل 29 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و 13 گل به ثمر رساند.

کریم بنزما از سال 2009 تا 2023 برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • خداحافظ رئال: رائول روی نیمکت تیم آلمانی!
  • کریم بنزما به رئال مادرید بازگشت؟ + عکس
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • کریم بنزما به رئال مادرید برگشت
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • کین: بلینگام سعی داشت تمرکزم را در صحنه پنالتی بر هم بزند
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2