Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی احکامی جداگانه از سوی مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و بنا به پیشنهاد سیدمحمد شروین اسبقیان، رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، اعضای جدید هیات رئیسه منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از وب سایت فدراسیون جانبازان و معلولین، نخستین جلسه هیئت رئیسه سال ۹۹، بعدازظهر امروز (یکشنبه 22 خرداد ماه) با حضور احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک و عضو افتخاری هیئت رئیسه، اسبقیان، نصیبی و حمیدی رئیس، نایب رئیس و دبیر، نصیری سرپرست نایب رئیس بانوان و حسین پور سرپرست خزانه دار فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه، اسبقیان با خیر مقدم به میهمانان و اعضا از تلاش های محمود خسروی وفا در حوزه ورزش جانبازان و معلولین و نیز روسای قبلی قدردانی کرد، سپس به ارائه گزارش عملکرد فدراسیون در این سال ها و برنامه های آتی پرداخت.

در ادامه، احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، با ابراز خرسندی از انتخاب اعضای جدید هیئت رئیسه فدراسیون گفت: انتخاب‌های شایسته ای صورت گرفته است و اعضای محترم هر کدام از سابقه خوبی برخوردارند که امیدواریم در روند اجرای امور فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین نقش موثری داشته باشند.

بر این اساس، میرجواد نگارنده، وحید قبادی دانا، مصطفی مدبر و غفور کارگری به عنوان اعضای هیئت رئیسه جدید فدراسیون معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین اعضای هیات رئیسه معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش جانبازان و معلولین هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها

طرفداری| مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد:

پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاههای ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود:

بدیهی است با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»