Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه از اهدای بن خرید چادر مشکی به مناسبت هفته عفاف و حجاب توسط سپاه حضرت‌ نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید بهشتی‌راد در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته عفاف و حجاب و در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب از طرف بسیج جامعه زنان ناحیه کرمانشاه با همکاری معاونت‌های فرهنگی و هنری و اجتماعی بن خرید چادر مشکی به بسیجیان و سایر اقشار کرمانشاه اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بر این اساس به منظور ارج نهادن این هفته و تقدیر از کسانی که در امر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب پیش قدم هستند با رایزنی و مکاتباتی که در خصوص آن با بسیج اصناف کشور داشتیم، توانستیم پارچه چادر مشکی و مقنعه برای بانوان و دختران جوان محجبه تهیه کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: ما توانستیم با قیمت مناسب بن‌هایی برای خرید چادر برای بسیجیان و سایر اقشار و آحاد مردم کرمانشاه با قیمت هر بن ۱۳۰ هزار تومان تهیه کنیم.

بهشتی‌راد گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی و همچنین جهش تولید، در درجه اول قصد ما بر تهیه این اقلام در داخل استان بود که متأسفانه موفق نشدیم، اما کالای ایرانی را از تهران و سایر استان‌ها تهیه کردیم که برای توزیع فروشگاهی نیز در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: البته قرار بود نمایشگاهی به این منظور دایر کنیم که به دلیل وضعیت قرمز بیماری کرونا در استان و ممنوعیت تجمع در اماکن این امر محقق نشد و پارچه‌ها از طریق پایگاه‌های مقاومت توزیع می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه بیان داشت: این کار کوچک‌ترین قدمی بود که توانستیم در راستای ارج نهادن به عفاف و حجاب انجام دهیم.

بهشتی‌راد اظهار داشت: جهت تقدیر از برگزیدگان ترویج فرهنگ عفاف و حجاب که توسط فرماندهان‌حوزه بسیج خواهران شناسایی می‌شوند، قواره‌های چادر به صورت کاملاً رایگان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: محدودیتی برای اهدا بن چادر مشکی نداریم و برای این پارچه‌ها پایین‌ترین قیمت را انتخاب کردیم در حالی که قیمت آنها در بازار به قیمت هر قواره ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان نیز می‌رسد، اما ما با تقبل هزینه‌های حمل و نقل و سایر هزینه‌های اضافی آن را با ۱۳۰ هزار تومان در اختیار بانوان قرار خواهیم داد.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه، دوخت این چادرها نیز به صورت کاملاً رایگان انجام خواهد گرفت.

بهشتی‌راد گفت: اجرای طرح عفاف و حجاب، ضرورتی انکارناپذیر جهت فراهم ساختن زمینه مشارکت بیشتر زنان در فعالیت‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه عفاف و حجاب بهشتی راد چادر مشکی خرید چادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۰۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی نژاد ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل سالن جلسات سپاه ناحیه تربت‌حیدریه اظهار کرد: انسان‌های بزرگ با مجاهدت و استقامتی که دارند موانع رشد و تکامل را برمی‌دارند و هیچ گاه این موانع آنها را متوقف نمی‌کند و در جهت اهداف بلند و ارزش‌های اسلامی قدم بر می‌دادند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: بر همین اساس شهید مطهری عمر خود را در مبارزه با انحرافات و رژیم طاغوت سپری کرد.

وی به ویژگی‌های شهید مطهری اشاره کرد و افزود: اخلاص شهید مطهری باعث ماندگاری این شهید عزیز شد و همه عمر خود را در راه خدا صرف و در کنار غیرت دینی در برابر جریانات انحرافی نیز حساس بود و به هر وسیله‌ای که می‌توانست در برابر انحرافات ایستادگی می‌کرد.

چهکندی نژاد تاکید کرد: امروز که دانشجویان و اساتید بیش از ۲۰۰ دانشگاه در اروپا و آمریکا علیه جنایات رژیم جعلی صهیونیستی به پا خواستند، متأسفانه مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی بیان که اهداف استبدادی و استکباری دارند در مقابل این خیزش ایستادند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: امروز بر دست دانشجو و استاد دانشگاه در آمریکا و اروپا دستبند می‌زنند و افرادی که به دنبال آزادی بیان هستند مهر سکوت بر لبان خود دوختند.

وی از برگزاری ۱۵ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه خبر داد و افزود: تمام برنامه‌ها اعم از نشست‌های بصیرتی و سیاسی و یادواره شهدا با رویکرد جهاد تبیین و آثار شهید مطهری در سطح حوزه‌ها و جایگاه‌های بسیج با مشارکت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

کد خبر 6091306

دیگر خبرها

  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • برگزاری تجمع مردم و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟