Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@13:05:41 GMT

۲۴.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در کردستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۱۰۹۷۸

۲۴.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در کردستان کشف شد

سردار علی آزادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی این ماموران در محور بیجار - دیواندره یک دستگاه کامیون کشنده حامل کولر گازی مظنون به قاچاق را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۸۰ دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال بارگیری شده از استان‌های جنوب کشور کشف و در این ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کردستان افزود: همچنین ماموران این پلیس در محور ایست و بازرسی محور سنندج - کرمانشاه نیز به یک دستگاه خودروی ایسوزو مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۲ هزار و ۱۶۰ کیلوگرم چای قاچاق کشف و ضبط شد.

سردار آزادی یادآور شد: در این ارتباط ۲ نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند و کارشناسان قاچاق کالا نیز ارزش محموله را چهار میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال اعلام کردند.

۳۰ معتاد متجاهر در سنندج دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی کردستان نیز از دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در راستای اجرای طرح ارتقای امنتیت اجتماعی و پاسخگویی به مطالبات مردمی ۳۰ معتاد متجاهر از سطح شهر سنندج خبر داد.

سرهنگ رسول برزویی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا این افراد ۷۲ ساعت بازداشت خواهند بود و در این مدت از آنان تست ابتلای به کرونا اخذ می‌شود و در صورت مثبت بودن به مرکز درمان و در غیر این صورت به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل می‌شوند.

وی اضافه کرد: این طرح با همکاری دانشگاه‌ علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی و بهزیستی و برخی اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در ۱۵ روز آینده ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها کردستان فرماندهی نیروی انتظامی کردستان کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان کالای قاچاق کردستان کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پارچه قاچاق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ سهرابی گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ سرحانیه حین گشت زنی در ورودی پایانه مرزی شلمچه به خودروی سواری حامل بار مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.
او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۷ طاقه پارچه ۳۰ متری و ۴۵ تخته روفرشی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به دستگیری ۵ متهم گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ سهرابی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق کالا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم