Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری با بیان اینکه شرایط کرونا در مشهد ویژه است گفت: حدود 900 میلیارد تومان طی این سه ماهه ضرر و هزینه ها و کاهش درآمدها به شهرداری مشهد بر اثر کرونا تحمیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ نود و هشتمین جلسه شورای شهر مشهد صبح امروز با حضور اعضای شورای شهر، مروی، رئیس سازمان بهزیستی مشهد، ایمانی راد مدیر عامل جامعه معلولان استان و اصحاب رسانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد در این نشست به مناسبت روز بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی با مجموعه ای از تکالیف و با توجه به حجم آسیب های اجتماعی و حوزه معلولان مسئولیت سنگینی دارد.

وی افزود: رسالت این نقش به تنهایی امکان پذیر نیست و نقش خیران و نیکوکاران برجسته است و در مشهد به برکت امام رضا(ع) مجموعه های پویا و با اعتبار در این حوزه وجود دارد.

رئیس شورای شهر مشهد اظهار کرد: شورا در موضع معتادان متجاهر و حمل و نقل معلولان و سرویس دانش‌آموزان استثنایی همکاری داشته است و تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه میزان پوشش و خدمات تامین اجتماعی در شرایط بحران به جامعه مصونیت ساز است افزود: در حوزه بیمه بیکاری و تامین نیازهای اولیه کارگران بیکار شده مسئولیت های مهمی بر عهده دارد.

حیدری تصریح کرد: شرایط کرونا در مشهد شرایط ویژه ای پیدا کرده است و آمار، افزایش مبتلایان، بستری و فوتی ها را نشان می دهد.

وی ضمن اعلام آمادگی پیرامون ورود شورا به موضوع کرونا افزود: رویکرد کلان مقابله با این ویروس رویکرد محدودیت سازی نیست بلکه رویکرد فاصله گذاری اجتماعی است و باید به مسئولیت اجتماعی عمل کنیم تا این بحران سپری شود.

رئیس شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقات آتش سوزی در بیمارستان تهران در شورا تاکید جدی داریم که طی دو هفته امکان عمومی و بیمارستان ها بازرسی شود و استانداردها از سازمان اتش نشانی دریافت کنند البته استمرار و پیگیری ان مهم است و مجموعه هایی که همکاری کردند یا خیر بایستی به مردم معرفی شوند.

وی پیرامون آثار کرونا ادامه داد: ظرف هفته آینده لایحه ای برای مشاغلی که آثار کرونا دارند گذرانده می‌شود که تسهیلات لازم پیش بنی شود چراکه مدیریت شهری مسئولیت های سنگینی دارد و البته حدود 900 میلیارد تومان در این سه ماهه ضرر و هزینه ها و کاهش درآمدها به شهرداری تحمیل شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد

به گزارش قدس آنلاین، جمال میرزایی اظهار داشت: کمبودی در عرضه تایرهایی با رینگ های ۱۳ و ۱۴ در بازار نداریم و با افزایش عرضه اکنون این تایرها به میزان کافی در بازار موجود است.

وی افزود: مشاهده های میدانی نشان می دهد که تقاضا نسبت به رینگ های ۱۳ و ۱۴ کاهش یافته است.

عضو هیات مدیره انجمن صنعت تایر ایران تاکید کرد: با از بین رفتن بازار سیاه در ماه آینده قیمت تایر در بازار کاهشی خواهد شد.

میرزایی با اشاره به افزایش به صورت میانگین ۱۶ درصدی تایرهای سواری گفت: با توجه به افزایش بهای تمام شده محصولات تولیدی ناشی از افزایش نرخ جهانی مواد اولیه، نرخ مواد اولیه داخل ، انرژی و سایر عوامل و نهاده های تولیدی و براساس اخذ مجوزهای قانونی و تصمیمات اتخاذ شده در انجمن صنفی صنعت تایر مقرر شد تا از پنجم اردیبهشت افزایش قیمت اعمال شود.

مدیر عامل گروه صنعتی بارز عنوان کرد: نرخ جهانی مواد شیمیایی از ۱.۲ به ۱.۷ دلار رسید که این امر باعث زیان‌ده شدن تولید شده است.

وی بیان داشت: تولیدکنندگان تایر در سال گذشته افزایش قیمتی نداشتند و این افزایش قیمت در امسال می تواند تولیدکنندگان را از زیان خارج و منجر به رونق تولید کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • جرایم قطع درختان در اراک افزایش یافت
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!