Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پیپل، ستاره سرشناس هالیوودی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از مرگ همسرش پس از ۲۹ سال زندگی مشترک خبر داد و نوشت: «همسر زیبای من دو سال مبارزه با سرطان سینه را باخت. او با عشق و حمایت خیلی‌ها شجاعانه با بیماری جنگید.» پرستن و تراولتا در دو فیلم «آوردگاه زمین» ۲۰۰۰ و «گوتی» ۲۰۱۸ همبازی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نزدیکان خانواده تراولتا از درخواست خانم پرستن برای پنهان ماندن بیماری‌اش خبر داده بود. او با نام اصلی کلی کاماللهوا اسمیت در هونولولو-هاوایی به دنیا آمد و در ۱۹۸۵ پیش از بازی کردن در نخستین فیلم خود به کلی پرستن تغییر نام داد. در کودکی مدتی در استرالیا و عراق زندگی کرد و از جمله فیلم‌های مهم کارنامه‌اش می‌توان به «دوقلوها»، «از گرگ و میش تا سحر»، «جری مگوایر»، «جک فراست»، «گربه کلاه‌به‌سر» و «کازینو جک» اشاره کرد.

تراولتا ۶۶ ساله و پرستن در ۱۹۸۷ سر صحنه کمدی «کارشناسان» آشنا شدند و پس از ارائه پیشنهاد ازدواج در رستوران هتلی در گشتاد سوئیس، همزمان با نخستین روز سال ۱۹۹۱ زندگی مشترک خود را آغاز کردند. نخستین فرزندشان جت ۹ ماه بعد به دنیا آمد که در ژانویه ۲۰۰۹ در ۱۶ سالگی درگذشت. آنها دو فرزند دیگر به نام‌های الا ۲۰ ساله و بنجامین ۹ ساله دارند.

کد خبر 530504 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی

مرد میانسال که به علت سوختگی در بیمارستان بستری بود پس از دو هفته راز آتش زدن همسر و پسر ۱۱ ساله‌اش را فاش کرد.

به گزارش مشرق، اواخر فروردین امسال ، مرگ زن جوانی در بیمارستان سوانح و سوختگی به تیم جنایی اعلام شد. به دنبال این گزارش، تیم تحقیق راهی محل شده و در بررسی‌ها مشخص شد که ساعاتی قبل این زن را به همراه شوهر و پسر ۱۱ ساله‌شان که همگی دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

زن جوان ساعاتی بعد به علت شدت سوختگی جانش را از دست داد. این در حالی بود که پسر ۱۱ ساله نیز دو روز بعد با وجود تلاش کادر درمان فوت کرد اما مرد میانسال که از ناحیه دو دست دچار سوختگی شده بود، پس از بهبودی تحت بازجویی قرار گرفت و راز قتل همسر و فرزندش را برملا کرد.

او در تحقیقات گفت: نقاش ساختمان هستم و مدت‌هاست که با همسرم اختلاف داشتم. روز حادثه از پسرم خواستم که با من به محل کارم بیاید اما او مخالفت کرد و سر همین مسأله بحث‌مان شد وقتی همسرم وارد دعوا شد با عصبانیت کنترلم را از دست دادم و روی خودم و همسر و فرزندم بنزین ریختم. آن زمان اصلاً متوجه نمی‌شدم که چه کار می‌کنم. ناگهان کبریت را کشیدم و آنها شعله‌ور شدند. خودم نیز دستانم دچار سوختگی شد. به دنبال صدای فریاد و کمک‌خواهی همسر و فرزندم، همسایه‌ها به کمک‌مان آمدند و با حضور امدادگران، آتش خاموش شد و ما به بیمارستان منتقل شدیم.

به دستور بازپرس جنایی، متهم ۴۹ ساله پس از ترخیص از بیمارستان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار خواهد گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • بازیگر فیلم اصغر فرهادی؛ همسر آینده ژوزه مورایس + عکس
  • عکس| این بازیگر ایرانی دل سرمربی سپاهان را برد!
  • عکس| این بازیگر ایرانی که دل سرمربی سپاهان را برد!
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)
  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود