Web Analytics Made Easy - Statcounter

تست کرونای «آیشواریا رای» بازیگر بالیوودی نیز در حالی مثبت اعلام شد که «آبیشک باچان» و «آمیتا باچان»، همسر و پدر همسرش نیز دیروز از ابتلا به این ویروس خبر داده بودند.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، تست کرونای این بازیگر معروف ۴۶ ساله و دختر ۸ ساله‌اش هر دو مثبت اعلام شده است اما هنوز مشخص نیست که آنها در بیمارستان بستری شده اند یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته «آمیتا باچان» بازیگر کهنه کار و بزرگ سینمای هند که پدر همسر «آیشواریا رای» است نیز اعلام کرد که به همراه پسرش «باشیک باچان» به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده‌اند.

«آمیتا باچان» ستاره ۷۷ ساله بالیوودی پیش از ابتلا همواره یکی از چهره‌های برجسته مبارزه با ویروس کرونا بود و از مردم می‌خواست با استفاده از ماسک، شستن دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی از خطر ابتلا به این ویروس خطرناک در امان بمانند.

«آیشوارایا رای» که سابقه بازی در چندین فیلم هالیوودی و بالیوودی را در کارنامه دارد، برای چندین کمپانی بین‌المللی نیز فعالیت تبلیغاتی می‌کند.

روز گذشته شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور هند به ۸۵۰ هزار نفر رسید و مقامات هندی ناچار به اعمال مجدد محدودیت‌های رفت و آمد در چند منطقه از کشور شدند.

شمار درگذشتگان ویروس کرونا در هند به ۲۲ هزار و ۶۷۴ نفر رسیده است و رکورد مرگ روزانه نیز در این کشور ۵۵۱ نفر است.

لینک کوتاه: asriran.com/0035pW

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آیشواریا کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنج هندی عقب‌نشینی کرد

قیمت برنج هند به دلیل کاهش تقاضا به پایین‌ترین حد سه ماه اخیر رسید.

به گزارش ایسنا، قیمت برنج هند با توجه به کاهش تقاضا و عرضه فراوان، به پایین‌ترین سطح خود در بیش از سه ماه گذشته رسید، در حالی که قیمت‌های تایلند تا حد زیادی ثابت ماند.

رقم برنج ۵ درصد شکسته هندی ۵۲۸ تا ۵۳۶ دلار آمریکا در هر تن قیمت‌گذاری شد که از ۵۳۸ دلار آمریکا تا ۵۴۶ دلار آمریکا کاهش یافته است. قیمت‌ها در ماه گذشته به رکورد ۵۶۰ دلار آمریکا رسید.

تقاضا از سوی کشورهای آسیایی و آفریقایی بسیار ضعیف است. برخی از صادرکنندگان عوارض کمتری برای صادرات می‌پردازند و برنج را با قیمت کمتری به خریداران خارجی عرضه می‌کنند.

بر اساس گزارش رویترز، دهلی نو در آگوست ۲۰۲۳ برای کنترل قیمت برنج داخلی، ۲۰ درصد عوارض صادراتی را بر صادرات برنج نیمه جوش اعمال کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم)
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد