Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین واگذاری 148 واحد مسکونی در خراسان رضوی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی همزمان با 2 هزار و 100واحد مسکونی در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، همزمان با چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی کشور، آیین واگذاری همزمان ۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور در دومین روز از هفته بهزیستی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی آیین واگذاری 148 واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت ومددجویان تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی که همزمان با واگذاری 2هزار و 100واحد مسکونی در سراسر کشور، در فرهادگرد فریمان برگزار شد، اظهار کرد: از تعداد 148واحد مسکونی خراسان رضوی 34واحد در قالب تفاهم نامه مشترک به خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول و 114 واحد به سایر خانواده های تحت پوشش بهزیستی واگذار شده است.

حمیدرضا پوریوسف افزود: از تعداد 148 واحد مسکونی در خراسان رضوی در شهرستان سبزوار هفت واحد، جغتای پنج واحد، فیروزه هفت واحد، بردسکن 31 واحد، خلیل آباد 9 واحد، تربت جام یک واحد، بجستان سه واحد، تایباد 6 واحد، گناباد 6 واحد، داورزن دو واحد، کاشمر 18 واحد، قوچان هفت واحد، فریمان 11واحد، تربت حیدریه هشت واحد، سرخس 16واحد، رشتخوار6 واحد و درگز پنج واحد، مسکونی به مددجویان بهزیستی خراسان رضوی واگذار شد.

وی در خصوص اعتباری که جهت 148واحد مسکونی هزینه شده است خاطرنشان کرد: 2میلیارد و 400میلیون تومان جهت ساخت این واحدهای مسکونی در خراسان رضوی هزینه شده است.

گفتنی است؛ بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، انجمن خیرین مسکن ساز، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان بهزیستی و سازمان ملی زمین و مسکن در ساخت این واحدهای مسکونی مشارکت داشتند.

انتهای پیام/ 70061

منبع: فارس

کلیدواژه: واگذاری واحد مسکونی به معلولان فریمان مسکونی در خراسان رضوی بهزیستی خراسان رضوی سازمان بهزیستی واحد مسکونی سراسر کشور تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

محسن ذاکریان در همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد که با همکاری بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی و جمعیت هلال احمر استان امروز در اردوگاه فرهنگی و تربیتی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: آمار‌های غیررسمی در کشور نشان می‌دهد که سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در سطح کشور انجام می‌شود، عددی که بسیار نگران‌کننده بوده و لازم است تا همه دستگاه‌ها در این زمینه فعالیت‌های جدی کنند.

وی تصریح کرد: مرکز نفس در سال ۱۴۰۰ کار خود را در مشهد و با هدف جلوگیری از سقط عمد جنین سالم آغاز کرد و تاکنون بیش از ۳ هزار مورد جلوگیری از سقط عمد جنین سالم در نقاط مختلف کشور توسط مرکز نفس انجام شده است.

رئیس قرارگاه نفس کشور و مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین دلیل سقط عمد در کشور را ناسازگاری زوجین و احساس عدم امنیت بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته