Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار پرسنل مجموعه مدیریت امور درگهان این سازمان تاکید کرد: گسترش دامنه فعالیت مدیریت امور درگهان با هدف خدمات رسانی و بهبود کیفیت زندگی ساکنان روستاهای جزیره صورت گرفته است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و امور بین المللی سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در این جلسه که بعد از ظهر روز یکشنبه (22 تیرماه) در محل دفتر امور طولا برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط و ترکیب جمعیتی ساکن در روستای طولا، نیازمند نگاهی آسیب شناسانه برای رفع مشکلات و کاهش آسیب های اجتماعی این منطقه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برای رفع نیازهای ساکنان بهسازی و ساماندهی وضعیت خیابان ها و محل های تردد در این روستا باید برنامه ریزی برای انجام اقدامات عمرانی و زیرساختی صورت بگیرد.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای رفع نیازهای ساکنان روستاهای جزیره، تصریح کرد: باید برنامه ای جامع براساس اولویت ها و نیازهای روستاهای جزیره تهیه و تدوین شود و فعالیت های عمرانی، اجتماعی و... در نقاط مختلف جزیره مطابق این برنامه اجرایی شود و به صورت مستمر گزارش آن ارائه شود.
مومنی در پایان با قدردانی از زحمات و تلاش های مدیریت امور درگهان ابراز امیدواری کرد که با به ثمر رسیدن طرح ها و پروژه های عمرانی، اقتصادی، گردشگری و... در محدوده های شهر درگهان، جزایر ناز و سایر نقاط تحت نظر این مجموعه شاهد ارائه خدماتی بهتر و شایسته به گردشگران و ساکنان باشیم.
براساس این گزارش، در ابتدای این جلسه نیز امیر سلکی، مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم به ارائه گزارشی درباره فعالیت های صورت گرفته در حوزه های مختل عمرانی، گردشگری، خدمات شهری و سرمایه گذاری در راستای خدمات رسانی بهتر و بهبود وضعیت عمرانی و افزایش کیفیت زندگی ساکنان نقاط مختلف تحت نظر این مدیریت پرداخت.
گفتنی است در این جلسه حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امیر سلکی مدیر امور درگهان، نریمان توکلی جویباری مشاور مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و همچنین جمعی از نیروهای مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد قشم مدیریت امور درگهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۱۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر

   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شایان نادری، رئیس سازمان امور عشایر ایران با اعلام این خبر گفت: با تشکیل این ستاد از طرق مختلف هشدار‌های هواشناسی به عشایر اطلاع‌رسانی شد و خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر خسارت و تلفات جانی به عشایر، دریافت نکرده‌ایم.

نادری گفت: خوشبختانه سیل، تلفات جانی به جامعه عشایری کشور وارد نکرده است اما بارندگی و سیل به زیرساخت‌های مناطق عشایری از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.

وی ادامه داد: بخشی از خسارت‌ها به چادرها، وسایل زندگی و معیشت، دام و احشام عشایر وارد شده که برآورد میزان این خسارت‌ها در حال انجام است.

رئیس سازمان امور عشایر ایران اافزود: بیشترین خسارت وارده به زیرساخت‌ها به ویژه ایل‌راه‌ها و راه‌های عشایری به دلیل نداشتن ابنیه فنی است.

وی اضافه کرد: در ارزیابی اولیه، بارندگی‌های سیل‌آسا در یک ماه اخیر  ۵ هزارو ۶۰۰ کیلومتر از ایل‌راه‌ها و راه‌های عشایری را تخریب و دچار آسیب کرده که نیاز به تخصیص اعتبار برای مرمت، بهسازی و بازگشایی فوری دارند.

نادری گفت: برآورد اولیه میزان خسارت به راه‌های عشایری و زندگی و معیشت آنان ۵۰۰ میلیارد تومان است که در صورت تقویت اعتبارات راه‌های عشایری و احداث ابنیه فنی، این خسارت‌ها به حداقل می‌رسد.

وی اظهار کرد: احداث سرپناه‌های ایمن در مناطق عشایری در سال جاری در دستور کار سازمان است که با اجرای این سکوها، چادر‌های عشایر در مخاطراتی همچون سیل آسیب و خسارت کمتری می‌بینند.

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • گسترش دامنه اعتراضات به ایرلند
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • گسترش دامنه اعتراضات دانشجویی در استرالیا
  • پیشنهاد گسترش دامنه شمول در اصلاح قانون بیمه بیکاری
  • تسهیل خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی امور قضایی
  • سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری